כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מתחם חיסונים לצעירים

מתחם חיסונים על הים

לראשונה: עיריית בת-ים מקימה מרכז חיסונים ייעודי לצעירים

מתחם חיסונים על הים עם דיג'י, הגרלת 3 אוזניות AIRPODS, עמדות צילום, פוד טראק, קירות צילום מיוחדים לסטורי שלכם וחיסון ראשון בדרך להחזיר את החיים למסלולם!

המתחם יפתח בחניון נורדאו בטיילת במוצאי שבת הקרוב, 20/2 בשעה 19:00 ופתוח חינם עבור צעירי העיר  מבוטחי כל קופות החולים וללא הזמנת תור ראש. צעירים  בני 16-18 מתבקשים להביא צילום ת"ז וספח הורים בצירוף אישור הורים לקבלת החיסון.

אחוז המתחסנים מהווה הצעד וההליך המשמעותי ביותר להורדת התחלואה ולחזרה לשגרה בטוחה.
הנושא הובילו לשלל יוזמות של עיריית בת-ים שנועדו לעודד צעירים להתחסן. כחלק מהמאמץ, "מסיבת" החיסונים היא דרך נוספת לעידוד האוכלוסייה, והצעירים בפרט, להגיע ולהתחסן ובמקביל להיכנס להגרלה נושאת פרסים בה יוגרלו 3 באוזניות AIRPODS ומגוון פעילויות נוספות. צעד זה, הוא חלק ממערך שלם שמבצעת העירייה למאבק בקורונה ולמבצע הסברה וחיסונים רחב ומותאם וייעודי לאוכלוסיות העיר השונות.

על פי התוכנית של עיריית בת ים ומכרז הצעירים, יוקם במוצאי השבת החל מהשעה 19:00 ועד השעה 23:00 מתחם ייעודי- בחניון נורדאו, יחד עם דיג'יי, עמדות צילום, פודטראק, הגרלה על אוזניות אירפודס והרבה אווירה טובה. במתחם יהיו צעירי העיר, אשר יחלקו חומרי הסברה ויקראו לכולם להגיע ולהתחסן בקלות!


צעירים מגיל 16-18 צריכים להגיע עם טופס אישור הורים וצילום תעודת זהות וספח של ההורים  אותו ניתן יהיה להציג גם בצילום בנייד.


משרתים בצה"ל לא יוכלו להתחסן במתחם החיסונים. חסרי אזרחות/מעמד יוכלו להתחסן בהצגת דרכון (לא תושבי הרשות הפלסטינית). יש להגיע עם תעודה מזהה וכרטיס קופת חולים.

*רק למקבלי החיסון הראשון.

ראש העיר, צביקה ברוט: "החיסונים הם הפתרון שלנו לחזרה לשגרה. ללימודים, לעסקים, לתרבות ולחיים שאנחנו מתגעגעים אליהם. אנו נמצאים בעיצומו של מאבק כלל ארצי ועירוני בנגיף ועלינו לעשות כל שביכולתנו לעלות את אחוז המתחסנים באוכלוסייה. מדובר ביוזמה חשובה מאין כמוה במטרה שלנו לחסן את כל תשבי העיר. בואו להתחסן. זו הדרך לנצח".

צילום: דוברות  עיריית בת-ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem