כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מתחם חיסונים ראשון מסוגו

המטרה חיסון מירבי של כל תושבי העיר

צעד נוסף לחיסון העיר בת ים שהקימה מתחם חיסונים ראשון מסוגו
המתחם פתוח לכל חברי קופות החולים ללא קביעת תור מראש
עיריית בת-ים ממשיכה במאמץ לחיסון העיר ופותחת מתחם חיסונים מיוחד במתחם המצבה ברחוב רוטשילד פינת שדרות העצמאות

היום, יום שני ה- 15/2בין השעות 14:00-18:00 לחברי כל קופות החולים הנדרשים להתחסן במנה הראשונה, ללא תור, בהצטיידות בתעודה מזהה וכרטיס קו"ח בלבד!
המטרה חיסון מירבי של כל תושבי העיר וחזרה לשגרה יציבה ובריאה.
כבר שנה שדוגלת עיריית בת ים בצעדים עצמאיים להורדת התחלואה בעיר, תוך כדי תשומת דגש גדולה לכמות הבדיקות שמתבצעת בקרב תושבי העיר ועידוד התושבים לביצוע חיסונים. עם הסרת המגבלות שהטילה הממשלה, החזרה ללימודים ופתיחת העסקים נרשמת בכל הארץ עליה בתחלואה שמביאה להדבקה במעגלים נרחבים גם בעיר.
עיריית בת-ים והמשל״ט העירוני משקיעים מאמצים רבים על מנת לפתוח את העיר, המשק העירוני, חיי התרבות בעזרת בתו הירוק תוך שמירה מירבית על בריאות התושבים.

ראש העיר צביקה ברוט: ״ הקורונה הורגת, והחיסון מציל חיים. החיסון הוא כרטיס היציאה של מדינת ישראל מהקורונה, וחשוב שכולם יתנו כתף ויתחסנו בהקדם כדי שנוכל לחזור לשגרה. בשנה האחרונה, פיתחנו את המודל הבת-ימי שהועתק לערים אחרות, וקיבלנו שיתוף פעולה מלא מהציבור הנפלא שלנו. כעת נדרש מהבת-ימים עוד מאמץ אחרון כדי שנוכל חזור לשגרה בהקדם. צאו להתחסן כדי שנחזור לחיים!״

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem