כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מתי גם העיניים שלנו ייצאו מהסגר?

שרית טהורי בקורס חדש לעזרה לילדים ומבוגרים

מתי גם העיניים שלנו ייצאו מהסגר?

במהלך הסגר הארוך רובנו היינו בבית, ולכן שהינו גם יותר זמן באינטרנט, בזום, בפייסבוק וגם בטלפונים הניידים, בווטסאפ, באינסטגרם וכיו"ב והעיניים שלנו עבדו קשה. גם לאחר הסגר, אנשים בישראל שוהים יותר ויותר זמן מול מסכים, מה שמוביל לבעיות רבות, החל מיובש בעיניים ועד לקויות ראיה ופתלוגיות בעיניים. קורס חדשני מציע פתרון חדש!

אחרי שנים רבות בהן עבדה שרית טהורי בשיקום תנועתי, טיפול באנשים עם בעיות נוירולוגיות, פרקינסון טרשת נפוצה וכו, היא הבחינה בבעיות ראייה רבות הקשורות לבעיות בהן היא מטפלת והבינה שזאת המגיפה הגדולה ביותר של תקופתינו. היא השתלמה אצל טובי המורים ופיתחה קורס וסט תרגילים לשיפור הראייה בזמן הישיבה הממושכת והבהייה האינסופית מול המסכים.

עכשיו היא יוצאת בקורס חדש לעזרה לילדים ומבוגרים, בתחזוקת העיניים ומניעת בעיות ראייה.

טהורי מצאה את מיטב המורים בתחום והלכה להשתלם אצלם, בין השאר הוכשרה והוסמכה אצל מאיר שניידר המתגורר בארה"ב, הוכשרה והוסמכה ע"י האופטומטריסטית סימה מיכאלי לפי שיטת דוקטור ווילאם בייטס, עברה הכשרה באנטומיה, ביוכימיה ופיזיולוגיה של מערכת הראיה אצל רופאת עיניים והכשרות נוספות מגדולי המורים בעולם לשיפור הראיה דרך תנועה, אילן לב ועוד.


עם השנים פיתחה טהורי תרגילים נוספים וקורס שלם, בעקבותיו הקימה את המרכז לשיפור הראיה והגוף. המרכז מציע תרגילים, מאמרים, מיני קורס חינם, קבוצות תרגול וסדנאות שעתה זמינות לשיפור הראייה ובריאות העיניים. טהורי טיפלה והדריכה אלפי מטופלים ועשרות תלמידים עברו את הקורס הבסיסי. עתה, מציע המרכז שהקימה, קורס מיוחד ליובש בעיניים ולתיקון הראיה .

הקורס החינמי מכיל שלושה סרטונים וניתן להשיג אותו בלינק https://lp.selfhealing.co.il/

קורס מתקדם, הכולל 10 סרטונים ומפגשים תרגול בזום, מושק לאחרונה ומחיר: 1390 ₪.

לדבריה של טהורי: "אני מאמינה ביכולת של כל אחד ואחד לרפא את עצמו בעזרת ידע פשוט ובסיסי ושינוי התפקוד היום יומי, לתפקוד המעורר זרימת דם, תנועה וריפוי, גם לעיניים וגם דרך הגוף."

צילום:דינה יריב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem