כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מתנדבי קהילת 'זה לזה' החליטו: הולכים בגדול!

צפו בתמונות מהארוע המרגש שהתקיים בחצר בית תאטרון הבובות

מתנדבי קהילת 'זה לזה' החליטו: הולכים בגדול!

עשרות הנשים והגברים שהתאספו לארוחת ערב משותפת באירוע צנוע, שנערך בחצר בית תיאטרון בובות בשיכון ותיקים בחולון, לא הסתירו את התרגשותם.
בעקבות הקורונה הוקמה בשכונות הסמוכות שיכון ותיקים ונוה רמז בחולון, מערך התנדבות וסיוע הדדי מעורר קנאה. במהלך השנה האחרונה, חילקו המתנדבים אלפי מנות חמות לחסרי אמצעים תושבי האיזור, וסייעו לקרוב לחמישים משפחות באופן קבוע. כך למשל בימי המלחמה האחרונה דאגו המתנדבים למשפחות חסרי יכולת, ושיכנו אותם במקלט ציבורי של בית חב"ד, ודאגו לכל צרכיהם, מארוחות מסודרות ועד לנקיון מתמיד.
באירוע הופיע בהתנדבות מלאה היוצר והאמן רועי אדרי, שנגע בלבבות. גם המקום – חצר התיאטרון בובות – נתרם בחפץ לב על ידי מנהליו, מתוך הוקרה לפעילות יוצאת הדופן. בזה אחר זה עלו המשתתפים לספר חוויות משנה של התנדבות, ומהסיפוק האדיר מלעשות טוב לאדם אחר.
הדוברים כולם ציינו, כי שכונה שהיתה עד לפני כשנה "שכונת שינה", 'מעונות' לאנשים הנוסעים לעמל יומם בבוקר ושבים בערב, התעוררה מקפאונה, והפכה לפעילה ותוססת.
רגע שיא, היה נאומו של הרב שמואל רסקין, ראש בית חב"ד המקומי המרכז את הפעילות: "אם הגענו עד היום לחמישים משפחות, והוכחנו שאנחנו מסוגלים, בשילוב ידיים, לעשות את זה. כולנו יחד, מבלי הבחנה בין הבדלי הדעות והתרבות, כולנו כשכנים למען השכנים, הרי זו הוכחה מוחצת שמחובתנו לגדול ולגעת בעוד ועוד משפחות. להרחיב את סלי המזון, להכפיל את כמות המשפחות".
מהערב יצאו המתנדבים בהחלטה נחושה: לעשות הכל על מנת להגדיל את הפעילות ולהכפיל אותה. המתנדבים פונים לקהל הרחב, ומבקשים את השתתפותו בעשיית החסד, באמצעות תרומה באתר גיוס המונים מיוחד.
לתרומות: https://www.shutaf.im/zelaze/72844?s=tpcl

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem