כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נבחר מנכ"ל חדש לעיריית חולון

ניסים ייכנס לתפקידו בקרוב.

נבחר מנכ"ל חדש לעיריית חולון – ארז ניסים

מוטי ששון: "אני בטוח שארז יתרום מניסיונו הרב למען תושבי חולון וימשיך, יחד איתי, לפעול לשגשוגה ולהצלחתה של העיר"

ארז ניסים הוא המנכ"ל הנבחר החדש של עיריית חולון. ועדת בכירים לאישור תנאי הסף של המועמד למנכ"ל שהוצע על ידי ראש העיר, אישרה היום בהתאם להנחיות משרד הפנים את ארז ניסים לתפקיד. בוועדה נכללו ראש העיר, מוטי ששון, שכיהן כיושב ראש הוועדה, סגנו – חיים זברלו,  נציג מועצת העיר – זאב ניסים, נציג שר הפנים ומנכ"ל עיריית כפר סבא  – איתי צחר, היועצת המשפטית לעירייה – עו"ד יונת דיין ומבקר העירייה בני יהונתן,  ששימש כמשקיף.

ניסים, 53,  הוא סגן אלוף (במיל') ששירת במגוון תפקידי פיקוד בכירים במשטרה הצבאית. 

בארבע השנים האחרונות הוא משמש כמנהל אגף התברואה וניהול הפסולת בעיריית תל אביב-יפו וממונה על כאלף עובדים. במסגרת תפקידו הוביל תהליכים ארגוניים ופעל להנעת מנהלים ועובדים באגף ובמספר יחידות שרות נוספות. לניסים גם ניסיון בניהול תקציב של מעל ל-500 מיליון ₪.


בשנים 2017-2012 שימש  ניסים כמנהל אגף הפיקוח העירוני בעיריית חולון וזכה בתקופה זו להערכה רבה מצד הממונים עליו. הוא היה אחראי על עשרות עובדים לרבות 3 צוותי שיטור משולב.

ארז ניסים בעל תואר שני במינהל עסקים מטעם המכללה למינהל, תואר שני בלימודי צבא וביטחון מטעם האוניברסיטה העברית ותואר ראשון בהיסטוריה כללית מאוניברסיטת בר אילן. בנוסף, הוא בוגר הכשרת דירקטורים ונושאי משרה בכירה מהאוניברסיטה הפתוחה וקורסים מקצועיים נוספים.

ניסים  ייכנס לתפקידו בקרוב.

מוטי ששון: "אני בטוח שארז ניסים יתרום מניסיונו הרב למען תושבי חולון וימשיך, יחד איתי, לפעול לשגשוגה ולהצלחתה של העיר. אני מאחל לו הצלחה רבה".

שכרו יובא לאישור מועצת העיר הקרובה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem