כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נמצא קשיש במצוקה שנעדר בבת ים

נמצא קשיש במצוקה שנעדר בבת ים

שיתוף פעולה בין המשטרה לארגון ידידים הביא לפנות בוקר לאיתורו של קשיש במצוקה שנעדר בבת ים

אמש (ד') בשעות הערב, התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח אודות קשיש כבן 83, תושב בת־ים, שנעדר מזה מספר שעות וקיים חשש לחייו. מהדיווח עלה כי נוצר קשר טלפוני עם הקשיש, אך הוא אינו יודע לתאר היכן נמצא. ההשערה הייתה כי הוא נמצא במצב פיזי ירוד לאחר שהות מתמשכת בחוץ ללא מזון ושתייה.

עם קבלת הדיווח, פתחה המשטרה בבדיקה מקיפה, ממנה עלה כי הקשיש נמצא באזור פתוח רחב בעל תוואי שטח מאתגר. למקום הוקפצו יחידות משטרתיות רבות לצורך החיפושים אחר הקשיש, ביניהן: מסוק משטרתי, פרשים משטרתיים ומתנדבי משטרה.

במקביל, הזעיקה המשטרה את יחידת הג'יפים של ארגון ידידים – מרכז, על מנת לסייע בחיפושים בשטח הפתוח באמצעות רכבי 4X4. בתוך זמן קצר הגיעו למקום כחמישה עשר מתנדבים עם ג'יפים המתאימים לחיפוש בשטח.

כלל הכוחות חברו יחדיו וניהלו סריקות נרחבות בחושך מוחלט ובתנאי שטח מאתגרים. החיפושים התבצעו לאורך קו החוף, בדיונות החול הגבוהות ובצמחייה סבוכה, תוך שימוש בפנסים, זרקורים ואורות הדרך.


בתום שעות של חיפושים, לקראת השעה 2:00 לפנות בוקר, אותר הנעדר על ידי מתנדבי ידידים לאחר ששני אזרחים שראו את רכב השטח של ידידים, עדכנו את המתנדבים כי ישנו אדם קשיש השוכב בין השיחים.

המתנדבים, יחד עם השוטרים וחובשי רפואת חירום הגיעו למקום, שם מצאו את הקשיש כשהוא תשוש, סובל מהיפותרמיה ובמצב מבולבל. לאחר בדיקה רפואית הוא פונה באמצעות אמבולנס לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

ממשטרת ישראל נמסר כי הם מודים למתנדבים על מאמצי החיפוש ואיתור הנעדר בשעה מאוחרת בלילה.

במקרים מסוג זה יש לדווח למשטרת ישראל בהקדם האפשרי תוך מסירת פרטים מלאים. המשטרה, יחד עם גורמי ההצלה והחירום, יפעלו במהירות, על מנת להביא לאיתור המהיר של הנעדר. כמו כן, בכפוף לאישור המשפחה, ניתן לפרסם באמצעי התקשורת את פרטי המקרה כדי לבקש את ערנות האזרחים ועזרתם למציאת הנעדר בהקדם.

מצ״ב תמונות.
קרדיט תיעוד: ידידים – סיוע בדרכים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem