כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נעצרו בחשד לתקיפת שוטר

השלושה הסתתרו בדירת מסתור בתל אביב

שלושה תושבי חולון נעצרו בחשד לתקיפת שוטר ביהוד

אמש (שבת) המשטרה פענחה את אירוע תקיפת השוטר ביהוד שהתרחש לפני כשבוע ובהתאם לממצאי החקירה, הוגש כתב אשום נגד מספר מעורבים לצד מעצר 3 חשודים נוספים בסוף השבוע

היחידה המרכזית של משטרת ישראל פתחה בחקירה לפני עשרה ימים, עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפת שוטר ביהוד, במסגרתה עצרה 6 חשודים במעורבות בתקיפה החמורה.

ראשיתה של החקירה, עם קבלת דיווח מבוחן תנועה, על כך שהבחין בכלי רכב הנוהג ביהוד בבריונות והורה לו לעצור בצד הדרך לאחר שהזדהה כשוטר, (מאחר ולבש באותה עת מדי צבא בהיותו בשירות מילואים), אולם בתגובה, הנהג ושאר יושבי הרכב עפ"י החשד תקפו אותו ונמלטו מהמקום.

בתוך כך, חוקרי ימ"ר תל אביב הפעילו אמצעים שונים שאפשרו את מעצרם של 3 חשודים- תושבי גוש דן בשנות ה-30 לחייהם, לאחר שהסתתרו במספר מקומות בארץ ובהתאם לממצאי החקירה, הוגשו נגדם כתבי אישום, לצד ביצוע מעצרים נוספים של 3 חשודים נוספים.


כאמור, המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון 3 חשודים נוספים, תושבי חולון בשנות העשרים לחייהם, כששניים מהם אותרו בתום חקירה סמויה בדירת מסתור בצפון ת"א ובסיום חקירתם נכלאו .

חוקרי הימ"ר האריכו אתמול בבימ"ש השלום תל אביב את מעצרו של החשוד הרביעי עד תאריך 5.4.21 ושני חשודים נוספים שנעצרו אמש, יובאו הערב לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצורכי החקירה, מסוכנות החשודים וחומרת מעשיהם כאשר תקפו שוטר על רקע תפקידו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem