כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נפתח מרכז שירות ייעוץ לאזרח (שי"ל) עבור כלל תושבי העיר בת ים

ביום רביעי האחרון (22/1) התקיים אירוע מרגש של פתיחת מרכז שירות יעוץ לאזרח (שי"ל). שי"ל הינו מרכז הנותן מענה ללא תשלום בתחום של מיצוי זכויות לתושבי בת ים ע"י צוות מתנדבים.

שי"ל הינו יוזמה של האגף לשירותים חברתיים – היחידה לעבודה קהילתית בעיר בת ים ומשרד העבודה והרווחה. האירוע התקיים במעמד מ"מ ראש העיר, אלי יריב, אשר בירך על הפתיחה ואמר כי שי"ל הוא שירות משמעותי לעיר בת ים  והינו חלק מחזון העיר – הנגשת השירות לתושב. באירוע בירכו גם סמנכל"ת רווחה וקהילה- גב' זיו חורב, גב' ירדני דיתה- מנהלת האגף לשירותים חברתיים, גב' אסתי סיני מפקחת שי"ל הארצית.

במסגרת אירוע הפתיחה התקיים יריד מיצוי זכויות הראשון מסוגו בעיר בת ים בו לקחו חלק גופים מוניציפליים וממשלתיים אשר הגיעו לתת מידע והכוונה לתושבי העיר בנוגע לזכויותיהם. הגופים שנכחו ביריד: ביטוח לאומי, משרד השיכון והבינוי, מחלקות ארנונה ואכיפה רב תכליתית, קליטת עליה, הוצאה לפועל, סיוע משפטי, חברות האחראיות על סיוע בשכ"ד ועוד.

שירה גבאי מנהלת היחידה הקהילתית ציינה ששי"ל בת ים פועל במודל עוצמה – שמת דגש על מעקב אחר הפניות וליווי במידת הצורך של הלקוחות. עו"ס אנה מוכיח שמנהלת את שי"ל מספרת שכל זה לא היה אפשרי  ללא שותפתה לעבודה גב' שרה אבנזרו וללא המתנדבים אשר עבדו יומם וליל לפתיחת שי"ל ושותפים מלאים לצוות החשיבה של פיתוח השירות.

ליזה אחת המתנדבות ציינה "כתושבת בת ים קיבלתי המון מהרשות וכעת יש לי אפשרות לתרום חזרה למי שצריך בעזרתו של הצוות המקצועי שתומך בנו המתנדבים לאורך כל הדרך. אני גאה להיות תושבת העיר."


זוהי רק יריעת הפתיחה לפעילות שי"ל אשר יפעל שלושה ימים בשבוע. המענה ינתן בתחומים הבאים: משפחות שבראשן הורה עצמאי (חד-הוריים), חובות, יחסי עבודה, משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד. שי"ל יפעל בימים ראשון בין השעות 16:00-19:00, יום שני בין השעות 09:00-12:00, יום שלישי בין השעות 09:00-12:00

ראש העיר, צביקה ברוט, מברך על פתיחת המרכז בעיר: "עיריית בת-ים בראשותי ממשיכה להוביל את מהפכת השירות לתושבים ולספק להם סל שירותים רחב במגוון תחומים. מרכז שי"ל בת ים יסייע לקדם את מיצוי הזכויות של התושבים, תוך קבלת המענה המתאים המותאם לצרכי הפרט. כלל התושבים יזכו לדלת פתוחה בכל הנוגע לתחום של מיצוי זכויות, ולהכיר את הדרכים למימושן. מדובר בבשורה עבור תושבי בת ים הזקוקים לסיוע הזה.  נמשיך גם בעתיד לשפר ולייעל את השירות לתושבים."

ליצירת קשר עם המרכז והרשמה:  טל' 03-5556164/6210 מייל: [email protected]

פרטים נוספים באתר עיריית בת ים.

קרדיט תמונה: דוברות עיריית בת ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem