כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נפתח מתקן דיגום לבדיקות קורונה

מתקן דיגום של "מאוחדת" לבדיקות קורונה נפתח היום (שלישי) בבת ים

מתקן דיגום של "מאוחדת" לבדיקות קורונה נפתח היום (שלישי) בבת ים

בעקבות העלייה בתחלואה, מתחם ייעודי במרפאת 'יוספטל' של מאוחדת בבת ים ישמש עבור בדיקות דיגום לקורונה למבוטחי קופת החולים מאוחדת – החל מהיום (שלישי), כך מדווח מנהל מרחב יהודה-חוף במחוז דרום במאוחדת, אורי אטון. בתוך כך, המרפאה ממשיכה להעניק את כל שירותיה במקביל והכניסה אל המתחם הייעודי הינה נפרדת.

לדברי אטון, "מאוחדת מנטרת בזמן אמת את הביקוש ואת מספר ההפניות לבדיקת קורונה. לקחנו בחשבון את הצורך בגמישות תפעולית ובכל מקום שיש בו ביקוש – אנו נפתח מרפאה ייעודית לבדיקות קורונה. אנו ערוכים לבצע בדיקות לכל מבוטח עם הפניה מרופא בתוך 24 שעות והגמישות התפעולית במרחב מאפשרת פתיחה וניוד מתקני בדיקה לפי הצורך ולפי מפת התחלואה".

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב מציין כי: "מאוחדת ערוכה לתת מענה מיידי למבוטחים, הן לחולי קורונה במרפאות הייעודיות באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה המתמודדים ביומיום מול אתגר צמצום התפשטות מגפת הקורונה בקהילה, והן לכלל המבוטחים – גם באמצעות הרפואה ההיברידית שמובילה מאוחדת וגם במרפאות. אני קורא ללקוחותינו להשתמש בשירות ההיברידי, במיוחד בעת הזו".

מתקן הדיגום ב'יוספטל' הינו העשירי של מאוחדת במחוז דרום. מאוחדת מפעילה מתקני דיגום לבדיקות קורונה גם במרפאת 'שמשוני' במודיעין, ב'קדמת ראשון' בראשון לציון, במעבדה המרכזית ברחובות, במרפאת 'חטיבת הנגב' באשדוד, במרפאת 'אגמים' באשקלון, במרפאת 'גאון הירדן' בקרית גת, במרפאת 'הקריה' בנתיבות,  במרפאת 'ו' החדשה' בבאר שבע ובמרפאת 'דני מס' ברמלה.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem