כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סגירת בית הספר כתגובה למסיבה

כל התלמידים יעברו בדיקת קורונה

בעקבות השתתפות במסיבה: כל תלמידי החטיבה העליונה באורט חולון יעברו מחר בדיקות לקורונה

מוטי ששון: "הזלזול בהנחיות מצד בני הנוער מטריד ומאכזב ועל מנת שלא לקחת סיכונים הוריתי על בדיקה מקיפה של כל התלמידים בבית הספר"

ביום שישי האחרון התקיימה מסיבה רבת משתתפים מחוץ לחולון, שבה השתתפו גם בני נוער מהעיר. מנהל בית ספר אורט חולון שלומי גנון, שזיהה מספר תלמידים מבית הספר במסיבה בסרטונים אליהם נחשף, פנה לאגף החינוך העל יסודי בעירייה והעלה חשש לפתוח את בית הספר ללמידה.

לאור זאת, בהנחיית ראש העיר מוטי ששון, בוצע שיתוף פעולה מהיר בין אגף הביטחון העירוני, פיקוד העורף ומד"א ומחר, יום שלישי, יתבצע מבצע לבדיקת כל תלמידי החטיבה העליונה והצוות החינוכי בבית הספר.

רק לאחר קבלת כל התשובות ייפתח בית הספר ללמידה פרונטלית. במינהל החינוך העירוני בודקים אם היתה נוכחות של תלמידים מבתי ספר אחרים מחולון באותה המסיבה.


ראש העיר מוטי ששון: אני מבקש מכל ההורים ומהתלמידים לגלות אחריות אישית וציבורית ולשמור על ההנחיות שאוסרות, בין היתר, על התקהלות.

כל פעולה שכזו עלולה להקפיץ את התחלואה ולהפוך את חולון במהירות לאדומה, מה שיביא שוב לסגירתם של מוסדות החינוך והעסקים בעיר".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem