כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סוף למצוקת החנייה בבית החולים שמיר(אסף הרופא)

הוכשרו 350 מקומות חנייה חדשים

סוף למצוקת החנייה ב'שמיר
הוכשרו 350 מקומות חנייה חדשים במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא)

היום נפתח חניון חדש נוסף המונה כ-350 מקומות חנייה חדשים למטופלי ולעובדי המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), בשטח כולל של כ-8,000 מ"ר. החניון הוקם בסמוך לחניון הגדול שהוקם לפני שנתיים עם 500 מקומות חנייה ובנוסף לחניונים הקיימים ברחבי בית החולים, והינו חלק נוסף מתוכנית ההרחבה של המרכז הרפואי בשנים הקרובות.
יודגש כי בגלל גודלו העצום של המרכז הרפואי המשתרע על פני כ- 280 דונם ומעל ל- 900 מיטות אשפוז במבנים שונים הפזורים ברחבי בית החולים, מפעילה הנהלת המרכז הרפואי 'שאטל'- שירות הסעות מסודר עם תחנות העלאת והורדת נוסעים, אשר מסייע למטופלים להגיע ליעדם בתוך המרכז הרפואי בבטיחות מרבית, בתוך זמן קצר ממגרשי החנייה אל המחלקות, המכונים והמעבדות. תחנת עצירה של ה'שאטל' נמצאת בסמוך לחניון החדש שנפתח.
ה'שאטל' "שמיר על גלגלים", אשר פועל בימים א'-ה' בין השעות 7:00 ל- 15:00 זוכה להיענות גבוהה בקרב באי המרכז הרפואי, בעיקר בקרב המטופלים המבוגרים ובעלי המוגבלויות השונות.

"אנו מציעים למטופלינו רפואה מתקדמת עם מכשור וטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, תוך הקפדה על מתן שירות למטופל ולבני משפחתו. חלק מהשירות הנו מציאת חניה בזמן סביר. מצוקת החניות בבתי החולים בארץ ידועה ומוכרת לכולם, ואני שמחה שבשנתיים האחרונות הצלחנו להוסיף כ-850 מקומות חנייה חדשים בעמל רב לטובת באי המרכז הרפואי שלנו. חנוכת החניון החדש ב'שמיר' הנה בשורה של ממש לציבור המטופלים והמבקרים הבאים בשערינו. תודתי לכל העושים במלאכה, אשר נרתמו ודאגו לביצוע מהיר וטוב של המשימה" הדגישה ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא.

"עשינו מאמצים כבירים להוציא את הפרויקט בלוח זמנים קצר, ואני שמח שהצלחנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו" הדגיש אילן יפתח המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי שמיר וסיכם: " עוד עבודה רבה לפנינו, לקראת מתיחת הפנים הצפויה למרכז הרפואי שלנו בשנים הקרובות, אך חשוב להדגיש כי אנו נמשיך לעשות כל מאמץ להנגיש את ההגעה, הכניסה והיציאה למרכז הרפואי עבור מטופלנו, אם בתחבורה ציבורית, ואם בפתיחת חניונים נוספים לבאים ברכב פרטי. זהו חלק מהDNA של 'שמיר' לשים את המטופל וצרכיו במרכז".

קרדיט לתמונות: דוברות שמיר


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem