כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סוף שבוע לא רגוע באגרובנק

מסיבות בגג בשכונת אגרובנק

סוף שבוע לא רגוע באגרובנק

החל מיום חמישי בשעות הערב ועד מוצאי שבת נישמעה מוסיקה מחרישת אוזניים בכל רחבי שכונת אגרובנק דבר שגרם לאי נחת ברחבי השכונה.

התגובות נעו בין תמיכה בהפעלת מסיבות על הגג ובין חוסר שביעות רצון מהרעש .

הרעש ללא ספק היה לא סביר ושכנים שהתקשרו למוקד העירוני ומישטרת ישראל נענו בתגובה של "הנושא בטיפול" ואכן הרעש הופסק אך חזר לאחר מכן.

מאחר והשעות היו שעות הערב המאוחרות הדבר הפריע לאוכלוסיה המבוגרת בשכונה ולהורים שלהם ילדים קטנים ,שהרוחות והשיח בקבוצת הפייסבוק של השכונה"קהילת שכונת אגרובנק"וקבוצות הווטסאפ שלה היו סוערות.


היום ביקשנו את תגובת חברת הניהול ,העירייה ומישטרת ישראל ועושה הרושם שחברת הניהול לקחה לתשומת ליבה את הנושא והתייחסה אליו מאוד בחומרה ורצינות רבה.

להלן התגובות

תגובת חברת הניהול של בית יצחק:
הנהלת הבניין מפעילה חללים להשכרה בבניין לרבות גג הבניין מזה שנים רבות. החברה עושה כל שביכולתה כדי למנוע כל הפרעה לציבור הבניין והשכונה בכלל. מעולם לא נתקבלו כל תלונות כאלו ואחרות על הפרעה כלשהי אך לצערנו הרב, בסוף השבוע האחרון אחד השוכרים בבניין ביצע ללא ידיעתנו ובניגוד מוחלט לאמור בחוזה השכירות שלו ולחוק הרעש, מסיבת יום הולדת לבנו שנמשכה מיום חמישי בערב ועד מוצאי שבת !!!
החברה מתכוונת לבצע טיפול משפטי כנגד אותו שוכר בגין הפרת חוזה השכירות שלו ורואה את הנעשה כזלזול מוחלט בתושבי השכונה, במושכר וברוח התקופה בכלל.
אנו מבקשים להתנצל בשמנו ובשם השוכר על כל הפרעה שנעשתה במהלך סוף השבוע האחרון ונעשה כל שביכולתנו בכדי למנוע הפרעות מסוג זה בעתיד לבוא.
נשמח תמיד גם לעמוד לרשות תושבי השכונה לכל שאלה/הפרעה בווצאפ שירות הלקוחות שלנו במספר 97235044220+

מעיריית חולון נמסר:

בעירייה התקבלה תלונה אחת במוקד העירוני בתאריך 22.10.20.

מאחר שהאכיפה על הקמת רעש בשטח פרטי הינה בסמכות המשטרה, התלונה הועברה אליה ועד כמה שידוע לנו המשטרה אכפה את החוק על בעל הדירה וקנסה אותו.

במידה שהמקרה יחזור על עצמו, יש להודיע למוקד 100 של המשטרה.  

ממשטרת ישראל נמסר:

במשטרה התקבלו מספר קריאות מהאזור הנ"ל, רובן בשעות שאינן מוגדרות כהפרעת מנוחה. יחד עם זאת
שוטרים הגיעו למקום , ביצעו פעילות לרבות להפסקת הרעש

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem