כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סיכום ארועי השבת:תאונת דרכים באילון,שרפה בחדר אשפה ונהג שנתפס במהירות של 245 קמ"ש

מתחנה אזורית חולון נמסר: שבמהלך השבת פעלו 3 צוותים בפיקוד מפקד המשמרת רשף איתן גולדי בחילוץ לכודה כתוצאה מתאונת דרכים ביציאה מכביש 4 לכיוון חולון.
הצוותים שהגיעו למקום האירוע דיווחו על לכודה בתוך רכב ,בעזרת כליי חילוץ ייעודים ביצעו חיתוך של הרכב ואפשרו את פינוי הלכודה להמשך טיפול של צוותי מד"א כשמצבה מוגדר קל עד בינוני.בנוסף ממד"א מסרו שבשעה 11:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 20 סמוך למחלף חולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר בן 27 במצב בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים

בנוסף 3 צוותים בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף שלום כתר פעלו בשעות הבוקר בשריפת חדר אשפה אשר ממוקם מתחת לבניין רב קומות ברחוב יצחק שדה בבת ים .
צוותי הכיבוי שהגיעו למקום הבחינו בעשן אשר יוצא מחדר האשפה ,צוות חתר למגע לכיבוי הבערה ובמקביל צוותים נוספים ביצעו סריקה לאורך קומות הבניין לוודא כי לא חדר עשן לקומות ווידאו כי דלתות פיר האשפה סגורות, במקום לא היו נפגעים.


חוקר דליקות זומן למקום לביצוע חקירה.

מדוברות המשטרה (אגף התנועה):נמסר

שוטרי אגף התנועה תפסו נהג במהירות 245 קמ"ש על כביש 431


נהיגה במהירות מופרזת הינה אחד הגורמים המשפיעים על חומרת הפגיעה בהתרחשות תאונת דרכים. ידוע כי יש קשר ישיר בין תאונות דרכים קטלניות לבין מהירות הנסיעה בה היו מעורבים כלי הרכב. משטרת ישראל המבצעת אכיפה ממוקדת נגד נהגים, המרשים לעצמם לנהוג במהירות מופרזת ולסכן את משתמשי הדרך, פועלת מתוך מטרה, ליצור הרתעה ולהגביר את הביטחון בכבישים.

הלילה במהלך פעילות אכיפה על כביש 431 בסמוך למחלף רמלה, נקלט במכשיר הממל"ז רכב פרטי הנע במהירות חריגה מאוד של 245 קמ"ש (110).

שוטרי אגף התנועה שנערכו בהתאם הצליחו לעצור את הרכב למרות המהירות הגבוהה מאוד. כאמור ברכב נהג תושב לוד בשנות ה-20 לחייו, לאחר ביצוע שימוע רישיון הנהיגה שלו נפסל למשך 30 ימים והוא נעצר לחקירה. בסיום הנ"ל נשאר במעצר ובשעות הקרובות יובא לדיון בעיניינו בפני בימ"ש.

מצ"ב תמונה קרדיט דוברות המשטרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem