כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סימני חפירה לאחר שהובא למנוחות

סימני חפירה לאחר שהובא למנוחות

אתמול לאחר שהובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בבאר יעקב התגלו סימני חפירה קבר של סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל, שנהרג לאחר שהושלכה עליו אבן על ראשו על ידי מחבל בכפר יעבד. על פי מידע שהגיע ופורסם על ידי חדשות 0404, המשטרה חושדת כי אחד המטופלים בבית חולים פסיכיאטרי הנמצא בסמוך לבית העלמין הוא העומד מאחורי המעשה.

מדובר צה"ל יצאה הודעה שבשעות הערב התגלו סימני חפירה על חלקת הקבר של סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל, בבית העלמין הצבאי בבאר יעקב. המשפחה עודכנה באופן מיידי ואביו הגיע לבית העלמין מלווה בגורמי הצבא. נציגי הרבנות הצבאית הגיעו למקום ווידאו כי כבוד המת לא חולל.

צה״ל והמשטרה ימשיכו לבחון את נסיבות המקרה. לאור האירוע, הוחלט כי הלילה תתבצע אטימה של הקבר, ועד לסיום התהליך תועמד שמירה של חיילי חטיבת גולני באזור בית העלמין.

אור הלר מחדשות 13 דיווח כי בנוגע להשחתת קברו של לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל זל: פקחית עיריית באר יעקב הריחה הערב בבית העלמין ריח חריף והלכה בעקבותיו. בסמוך לקבר הטרי של עמית בן יגאל שקי חול מלאים וארון קבורה פתוח בחלק העליון. פתק היה מונח על הארון – ״יש לילד שלך 72 שעות לקום לתחיה״. צילמה ושלחה למשטרה.

מזק"א נמסר כי הוא מביע את הזדעזותו על המעשה המחפיר של חילול קברו הטרי של לוחם גולני עמית בן יגאל הי"ד בבית העלמין הצבאי בבאר יעקב.


יהודה משי זהב יו"ר זק"א: "כל פגיעה בכבוד המת הינו מעשה נפשע. ופגיעה בכבוד המת של חלל צה"ל שנרצח על קידוש השם בהגינו על עם ישראל היא חמורה פי כמה וכמה. אני בטוח שצה"ל ומשטרת ישראל עושים הכל לחקירת האירוע החמור".

ראש מועצת באר יעקב ניסים גוזלן שבשטחה עמית ז"ל נקבר הודיע כי אתמול בערב בשעה 19:00הוזעקתי לבית העלמין לחלקה הצבאית, לאחר שחברת קדישא ששהו במקום הבחינו בסימני חפירה בחלקת הקבר של רס"ל עמית בן יגאל הי"ד.

מיד הוריתי להזעיק את משטרת ישראל וגורמי צה"ל וכמובן את מח' השיטור העירוני שלנו.

כשהגעתי לחלקת הקבר הטריה נחרדתי לגלות את סימני החפירה במקום.

לאחר שהגיעו גורמי המשטרה וצה"ל הזעקנו למקום את אביו של הלוחם המנוח, ברוך שיבדל"א.
למרבה המזל לא התגלה שום חילול של כבוד הנפטר.

הוחלט לפעול מידית ולמלא את חלקת הקבר בבטון שימנע הישנות של מקרה כזה.
בנוסף הוריתי על הצבת מאבטחים בחלקה הצבאית.

גורמי הצבא גם הם החליטו להציב חיילי גולני שישמרו על חלקת הקבר וגם משטרת ישראל הציבה מצידה אבטחה במתחם בית העלמין.

בשם מועצת באר- יעקב ובשמכם תושבים יקרים, אני שולח חיבוק לברוך ונאוה הורי הלוחם ולבני משפחתו.

נעשה את הכל על מנת לשמור על כבוד חיילינו חללי צה"ל ונפעל להנצחת זכרם.
שלכם.

תמונה לאילוסטרציה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem