כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סיעת הצעירים למען העסקים המקומיים

תעדיפו את בעלי העסקים המקומיים במכרזי העירייה

סיעת צעירים קוראת להעדפת עסקים מקומיים במכרזי העירייה

חבר המועצה מטעם סיעת צעירים, שחר האס, הגיש הצעה לסדר שתעלה הערב, (יום א', 09.08.2020), בישיבת המועצה, בנושא "העדפת ספקים חולונים במסגרת מכרזי העירייה".

"מטרתה של ההצעה לסדר להעדפת עסקים מקומיים במכרזי העירייה, היא לעודד עסקים מקומיים ולחזק אותם דווקא בתקופה כלכלית כה קשה", אומר חבר המועצה האס. לדבריו: "לאור מגפת הקורונה, אנו נדרשים לחשוב על פתרונות יצירתיים בהם נוכל לסייע ולחזק את העסקים המקומיים.

ההצעה מתייחסת למתן עדיפות לעסקים בעיר, בעת החלטות על הזוכים במכרזים מקומיים. אם ממילא העירייה יוצאת למכרז ואמורה להוציא תקציב בגין פרויקט מסוים או רכישה מסוימת וקיימים עסקים מקומיים שיכולים לתת שירות, נכון יהיה להעדיף אותם, במסגרת הפרשי המחירים המוצעים."

הצעתו של האס, חבר ועדת מכרזים, מתייחסת להעדפת מציע מקומי, גם במקרים בהם עלות הרכש של הספק המקומי גבוהה יותר ממחירי המציעים האחרים. ההעדפה תינתן, כל עוד מחיר המציע המקומי גבוה עד 5% מהמחיר הנמוך ביותר של מציעים אחרים, נכון שהצעתו של המציע המקומי תילקח בחשבון ע"י הרשות ואף תועדף, כל עוד אין פגיעה בסטנדרטים ובאיכות השירות.


"חיזוק עסקים מקומיים, לתפיסתנו, צריך להוות עניין שבשגרה ולאו דווקא בתקופת הקורונה, זו הסיבה שנושא זה הועלה על ידי סיעת צעירים כבר לפני מספר שנים אך ירד מסדר היום בגלל שיקולים קואליציוניים. נקודת הזמן הנוכחית מהווה הזדמנות לעשות תיקון. כולי תקווה כי חברי המועצה יתגייסו למען העסקים המקומיים בעיר ויימנעו מהצבעה פוליטית הנובעת משיקולים קואליציוניים, ויתנו יד לחיזוק בעלי העסקים בעיר", מוסיף האס.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem