כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עובדות ועובדי איילון ביטוח נרתמו ליום התרמה ארצי למען ילדי שלוה

במסגרת יום השידורים המיוחד נאספו יותר מ- 5 מיליון ש"ח

עובדות ועובדי איילון ביטוח נרתמו ליום התרמה ארצי למען ילדי שלוה וגייסו במסגרת יום השידורים המיוחד יותר מ- 5 מיליון ש"ח

מעל 5 מיליון ש"ח נאספו ביום ההתרמה המיוחד שהתקיים אתמול למען ילדי עמותת שלוה, ממוקדי השירות של איילון ביטוח, שם פעלו משעות הבוקר המוקדמות ועד לחצות, כ-300 מעובדות ועובדי החברה שהתנדבו להשיב לאלפי הפניות הטלפוניות ולקלוט את התרומות החיוניות, להמשך פיתוח השירותים שמעניקה העמותה לילדים ולמבוגרים עם מוגבלויות.

זו השנה השנייה ברציפות בה נרתמת איילון ביטוח למען מטרה חברתית זו ומקיימת את יום ההתרמה ממוקדי השירות של החברה, בהתנדבות.

במוקד איילון בחולון מנכ"ל איילון, אריק יוגב וסמנכ"לית השיווק והתקשורת של איילון, יעל פאר סגל, התרגשו יחד עם יו"ר שלוה העולמי, אבי סמואלס, מההיענות המדהימה של הציבור.

את יום השידורים המיוחד הנחו דני רופ וגל גברעם וכן צמד המנחות אן זיוי וירדן ויזל, שהגיעו למוקדי השירות של איילון. במסגרת האירוע הופיעו אומנים רבים: אברהם טלדיקלהבניה ברביזהבה בןמרגלית צנענילירן דנינוסטפןעדן מאירי וגם, כמובן, להקת שלוה.


בתמונה במוקד ההתרמה של איילון למען ילדי שלווה בחולון – מימין לשמאל:

אן זיוי, זיו שילון, ירדן ויזל, אריק יוגב, מנכ"ל איילון חברה לביטוח, יעל פאר, סמנכ"לית השיווק ותקשורת באיילון ואבי סמואלס, יו"ר שלווה העולמי,

קרדיט צילום: שלומי מזרחי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem