כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עושים לכם סדר בבאלגן

חולון בדרך להיות עיר אדומה

נתוני התחלואה של חולון על פי אתר משרד הבריאות כבר לא כל כך מעודדים.

מספר החולים המאומתים עומד על 2827 כאשר מתוכם 819 חולים פעילים שרק בשבוע האחרון התווספו 545 חולים חדשים וכל יום המספרים ממשיכים לגדול.

לאור זאת נענו פיקוד העורף ומד"א לפנייתו של ראש עיריית חולון מוטי ששון ופתחו החל מאמש(שלישי)מתחמי Drive in ו-Walk in לבדיקות קורונה בחולון – בלי הפנייה מרופא וללא תשלום!

הבדיקות החלו לפעול השבוע כאמור מאתמול(שלישי) ויפעלו עד יום חמישי | 17.9-15.9 בין השעות 22:00 – 14:00.

אמש בשעת ערב מאוחרת הודיעה עיריית חולון כי על פי החלטת משרד הבריאות תחנת הבדיקה ה״דרייבאין״ באיצטדיון חולון בקריית מיכה תפעל ממחר בין השעות: 16:00 עד 22:00 ובדיקות יבוצעו *רק למי שיציג הפניית רופא*
גם בתחנת הבדיקה במרכז הקהילתי בן גוריון, שתפעל בין השעות: 9:00 עד 18:00, ייערכו בדיקות *רק למי שיציג הפניית רופא*.


היום לאור ההענות הגבוהה החליטה עיריית חולון לסגור את המתחם לאחר מספר שעות ואף החמירה את דרישות הסף לבדיקה כאשר לפי בקשת משרד הבריאות מחר כל אדם שיגיע לבדיקות הוא ידרש בהפניית רופא.

בנוסף לנוכח מצב התחלואה העירונית, המשפיע גם על מספר התלמידים והצוותים החינוכיים שחלו או שנדרשו לשהות בבידוד, החליט ראש העיר מוטי ששון, לאחר התייעצויות עם ראש מינהל החינוך אריאלה קידר, משרד החינוך ופרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, לבצע שינויים במערך הלמידה בחלק ממוסדות החינוך – החל מסגירה מוחלטת ומעבר ללמידה מרחוק ועד לצמצום של כיתות או של שכבות המגיעות ללמידה פרונטלית בבתי הספר.
צוותי החינוך ערוכים לתרחיש של מעבר ללמידה מרחוק ומנהלים ומחנכים של כל כתה יהיו בקשר ישיר מול התלמידים וההורים וידווחו על כל שינוי.
מינהל החינוך העירוני לקח בחשבון את הצורך במתן מענה ובשמירת שגרת הלמידה בבית הספר תוך מתן דגש לשכבות הצעירות. חשוב להדגיש, כי בשל המציאות הבריאותית המשתנה כל הזמן, מתקבלות החלטות בהתאם לנתונים העדכניים.

בתי הספר היסודיים שייסגרו החל ממחר ויעברו ללמידה מרחוק הם:
דביר, שרון, בן- צבי (למעט כיתות א'-ג' וחלק מכיתות ד' שיגיעו לביה"ס), גורדון (למעט כיתות א'-ד' שיגיעו לביה"ס).
בתי הספר העל יסודיים שייסגרו החל ממחר ויעברו ללמידה מרחוק הם:
יבנה (מלבד כיתת אגף שחר), אלון (למעט כיתות חינוך מיוחד וחלק מכיתות ז'), אילון (מלבד כיתות חינוך מיוחד), קריית שרת-חטיבה עליונה (מלבד כיתות אגף שחר וחינוך מיוחד), אורט מדעים- חטיבה עליונה וחטיבת הביניים (מלבד חינוך מיוחד וכיתת רימון).
בחינוך המיוחד – בכל כתה שיתגלה חולה מאומת תבודד הכתה ואנשי הצוות שהיו במגע עם החולה.
בגני ילדים – בכל כתת גן שיתגלה חולה מאומת מבין התלמידים או אנשי הצוות – יישלחו כל ילדי הגן והצוות לבידוד, כפי שהיה עד כה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem