כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית ראשון לציון הכשירה חניוני לילה לרווחת התושבים

פרוט כל רשימת החניונים המועדים והשעות

עיריית ראשון לציון הכשירה חניוני לילה לרווחת התושבים

בשל מצוקת החנייה בשכונות, עיריית ראשון לציון הכשירה מספר חניונים ברחבי העיר שישמשו את התושבים החל משעות הערב. חלק מהחניונים בעלות סמלית של 5 ₪, וחלקם בחינם. ראש העירייה, רז קינסטליך: "חניוני הלילה יסייעו במאות חניות פנויות, עבור התושבים בשעות הלילה ובכך יקלו על מצוקת החנייה".

פתרון למצוקת החנייה בשכונות: עיריית ראשון לציון, בשיתוף עם החברה לביטחון וסדר ציבורי, הכשירה לאחרונה מספר חניוני לילה שנועדו לענות על מצוקת החנייה בשכונות בשעות הערב. החניונים אותרו על ידי החברה לביטחון וסדר ציבורי, והיא תפעיל אותם. מדובר על חניונים שברובם משמשים את מוסדות החינוך ואת מרכזי התרבות והפנאי במשך שעות היום, ועתידים לשמש את תושבי השכונות בשעות הערב והלילה בהן יש צורך רב לחנייה. בחלק מהחניונים יהיה ניתן לחנות בחינם, ובחלק מהם התשלום יהיה סמלי בלבד ויעמוד על 5 ₪ ללילה.

כידוע, עיריית ראשון לציון פועלת רבות על מנת לפתור את מצוקת החנייה בשכונות השונות הקיימת בכל הארץ. רק לאחרונה הקימה העירייה חניונים ציבוריים מתחת לגימנסיה הריאלית ברחוב הורוביץ, חניון תת קרקעי נוסף ברחוב עולי הגרדום וחניון תת קרקעי מתחת לבית הספר היסודי "חביב" במסגרת שיפוץ ושדרוג בית הספר.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "מצוקת החנייה, בייחוד במרכז העיר, היא עובדה מוגמרת ולצערינו קיימת בכל הערים בישראל. בשל כך, העמדנו פתרון יצירתי על מנת להקל על מצוקת החנייה בשכונות. החניונים השונים יתנו מענה לעוד מאות מקומות חנייה עבור תושבי העיר. אנו פועלים כל העת למציאת פתרונות למצוקת החנייה, הן בהקצאת חניונים והן בהסבת שטחים פנויים לחנייה לרווחת התושבים".


סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, מסר: "אנו מודעים לבעיה של מצוקת החניה ואני שמח שהצלחנו לתת מענה לתושבים רבים בראשון לציון, שזקוקים לחנייה בשעות הערב ולילה עם החזרה מהעבודה. אנחנו קשובים לתושבי העיר במציאת פתרונות בנושא החנייה, והחניונים הרבים יספקו פתרון לכך".

רשימת חניוני הלילה:
המכללה למנהל – חינם:
כל יום החל מ-16:00 עד 9:00 בבוקר ובסופי שבוע וחגים בכל שעות היממה

גימנסיה ריאלית חניון א' – 5 ₪ ללילה:
החל משעה 17:00 עד 7:00 בבוקר
עבור תושבי הרחובות: הורוביץ, ברניצקי, אברהם באראד.

גימנסיה ריאלית חניון ב' – 5 ₪ ללילה:
בכל שעות היממה, על בסיס מקום פנוי

ראשון סנטר – חינם:
החל משעה 19:00 עד 8:00
חנייה חינם לתושבי אזור 9

היכל התרבות – 5 ₪:
החל משעה 20:00 עד 8:00

בית ספר חביב – 5 ש"ח:
בכל שעות היממה, על בסיס מקום פנוי.

לרשימת החניונים באתר העירייה לחצו כאן: https://did.li/nPE5q

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem