כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית ראשון לציון למען העסקים המקומיים

עיריית ראשון לציון פונה למשרד הפנים בבקשה אפשרו לנו לתת עדיפות לעסקים מקומיים במכרזים

עיריית ראשון לציון בפנייה למשרד הפנים

אפשרו לנו לתת עדיפות לעסקים מקומיים במכרזים

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, שלח מכתב למנכ"ל משרד הפנים בבקשה לתת עדיפות לעסקים מקומיים במכרזי העירייה וזאת על רקע משבר הקורונה * ראש העירייה, רז קינסטליך: "תאפשר להם צינור חמצן נוסף ליציאה מהמשבר שנכפה עליהם"

משבר הקורונה הוביל עסקים רבים לקשיים כלכליים ובעיריית ראשון לציון מבקשים לסייע לעסקים המקומיים במתן עדיפות במכרזי עירייה. ראש העירייה, רז קינסטליך, שלח מכתב למנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, ובו כתב: "רבים מהעסקים בראשון לציון מוצאים עצמם בפני שוקת שבורה לאחר שהמשבר פגע קשות בעסקיהם ושיבש את הפעילות העסקית בעיר כולה. אני סבור שמתן עדיפות לעסקים מקומיים עשויה לסייע מאוד לעסקים בעיר ראשון לציון, ותאפשר להם צינור חמצן נוסף ליציאה מהמשבר שנכפה עליהם".

בעירייה מבקשים לעודד ולהניע את הפעילות הכלכלית בעיר. עם העמקת המשבר הכלכלי, ראש העירייה רז קינסטליך, הנחה את גורמי העירייה השונים לבחון דרכים להקל על העסקים המקומיים. כזכור, בהתאם להחלטת משרד הפנים, העירייה העניקה פטור מארנונה לעסקים לשלושה חודשים באופן אוטומטי. כמו כן, העירייה הקימה פלטפורמה באתר העירוני המאפשרת לבעלי עסקים מקומיים לפרסם עצמם באתר ולהציע את שירותיהם ומוצריהם כולל שירות משלוחים ונעשה חיבור בין בעלי העסקים ליועצי מעוף בנושאים כמו קבלת מענקים, הלוואות בערבות מדינה לעצמאיים, קורסים וקבלת יעוץ עסקי בתחומי שיווק, פרסום , מימון ורכישת מיומנויות חדשות. המטרה היא להנגיש לבעלי העסקים כלים שישפרו את התנהלותם והתמודדותם במהלך המשבר ולהכין אותם ואת עסקיהם ליום שאחרי.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem