כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית ראשון לציון מתגייסת שוב

ראשון תאפשר לזוגות להתחתן במתחם מגודר בחוף הים

עיריית ראשון לציון מתגייסת שוב

תאפשר לזוגות להתחתן במתחם מגודר בחוף הים

כניסת ההגבלות החדשות וסגירת אולמות האירועים טרפדו את התוכניות לזוגות רבים בעיר * עיריית ראשון לציון והמועצה הדתית מתגייסים לסייע לזוגות לקיים את מצוות טקס ״חופה וקידושין״ תחת המגבלות החדשות * די ג'יי ורב מחתן יוצעו לזוג ללא כל עלות * ראש העירייה, רז קינסטליך: "זו זכות עבורנו לסייע לזוגות להתחיל את חייהם המשותפים"

לא ברור אם אנחנו בגל שני, אבל בהחלט בסבב שני של חתונות בצל נגיף הקורונה. המגבלות החדשות שאושרו סגרו את אולמות האירועים וטרפדו את התוכניות של זוגות רבים. עיריית ראשון לציון מרימה שוב את הכפפה, וכפי שנעתרה לזוגות רבים בסבב הראשון, העירייה תאפשר לזוגות להתחתן במתחם מגודר עם דשא מול הים. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "בכל מקום שהעירייה תוכל לסייע לתושבים באתגרים שמזמנים נגיף הקורונה, אנחנו נהיה שם. זו זכות עבורנו לסייע לזוגות להתחיל את חייהם המשותפים".

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, שגם מחזיק את תיק חוף הים, יוביל שוב את המיזם בעיר. "מבחינתנו זו תחושת שליחות אמיתית, לאפשר לזוגות מהעיר לממש את התוכניות שלהם בצל הקורונה ולהקים משפחה בעיר". המיזם ייצא לדרך עם המועצה הדתית בראשות הרב ישעיהו מלכא ויועץ ראש העירייה לענייני דת, רונן זינגר. העירייה תציע לזוגות את המתחם עם חופה מעוצבת, תאורה, הגברה, רב מחתן ודי ג'יי ללא כל עלות. החתונות יתקיימו בחודש אוגוסט בימים א'- ה' בין השעות 19:00 ועד 22:00.


כזכור, בגל הראשון עיריית ראשון לציון אפשרה לזוגות רבים להתחתן בבתי הכנסת ברחבי העיר וכן במוזיאון ראשון לציון, שם הוקמה חופה מעוצבת. רק בחודש מרץ האחרון התחתנו כעשרים זוגות דרך המיזם של עיריית ראשון לציון והמועצה הדתית.

יש לציין כי החופה מתקיימת בהתאם להגבלות וההנחיות של משרד הבריאות. סך הנוכחים בחתונה יעמוד על 20 איש, יש להקפיד על העניין ולהימנע מאי נעימויות. על כל הנוכחים לעטות מסכה לשמור מרחק אחד מהשני. אדם שמשתעל מכל סיבה או סובל מחום- ימנע מלהשתתף בטקס, כל המשתתפים ישטפו ידיים בסבון ו\או בחומר מחטא לפני ואחרי הטקס.

זוגות המעוניינים לקבל פרטים נוספים ולתאם טקס חופה וקידושין בבתי הכנסת בעיר, יכולים לפנות למתן ברמי בטלפון 052-5698609.

צילום: עידן גרוס

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem