כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עקב תקלה נבדקים התבשרו בערב כי חלו בקורונה ובבוקר אתם בריאים

האם תקלה בוולפסון גרמה לבשר לנבדקים סליחה חליתם בקורונה?

היום פורסם בynet "כי אתמול בערב התבשרו תושבים כי חלו בקורונה, ובבוקר כבר עודכנו: חלה טעות בתוצאות הבדיקה – "לא חליתם". למספר נבדקים מקופות החולים נמסר באפליקציה שלשום בלילה כי נדבקו בקורונה, אך למחרת קיבלו הודעה טלפונית מהקופה שבישרה כי חלה טעות בהזנת תוצאות הבדיקה. מקור הטעות: הזנה שגויה של פרטי הנבדקים ובקידוד התוצאות."כאשר חלק מקופות החולים טענו שמקור הבעייה היא במעבדת הבדיקות בבית החולים וולפסון והטעות כנראה טעות אנוש.

נכון להיום מספר הנדבקים עומד על 8904 ו58 מתים כאשר הבשורה האופטימית באה מצד המחלימים שמספרם עומד על 670 ,מספר המונשמים עומד על 109 כאשר 140 חולים במצב קשה ו197 במצב בינוני.

מבית החולים וולפסון נמסר:אמש הייתה תקלה נקודתית שנמשכה שעתיים בשידור נתונים של בדיקות שהתבצעו ב 19-22/3. בתאריכים אלו הממשק עם משרד הבריאות לא היה פעיל ולכן נדרש דיווח בדיעבד. הבדיקות במעבדה נעשו כהלכה התוצאות מהימנות והאנשים קיבלו במועד תשובות נכונות. ברגע שהתגלתה התקלה היא תוקנה מיד מול משרד הבריאות. הוסקו מסקנות לגבי הממשק והנושא טופל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem