כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הוידוי החושפני של תלמידה ואם מחולון הנמצאות בבידוד ביתי

וידוי חושפני של אם מחולון שנמצאת בבידודשאומרת די לבורות אנא היו אחראיים בהפצת המידע

לנוכח גל השמועות, הרשימה העודכנת היא כתשעה עשר תלמידים מחמישה בתי ספר ומורה, שנמצאים בבידוד ביתי.

קיבלנו למערכת שני מסרים מתושבות חולון, האחת תלמידה והשנייה אם הנמצאות בבידוד. אלו התחושות שלהן. אנא קראו עד הסוף, והכי חשוב הצמדו להוראות משרד הבריאות.

תלמידה מבית ספר 'עתידים' כתבה היום לחבריה: "בן דוד שלי נמצא חולה בקורונה, הוא בבידוד בתל השומר .
בגלל שאני ניפגשתי איתו בימי שישי, אני בבידוד בבית.
כרגע אין מה לדאוג ולהילחץ.
כל עוד אין לי תסמינים של הנגיף, כל מי שהיה איתי במגע, לא צריך בידוד.
חלילה ויהיה לי משהו ויעשו בדיקות וימצאו את הנגיף אצלי אז אני אעדכן.
אני אוהבת ומתגעגעת
"

מסר זה של התלמידה יצא לאחר שהיא וחבריה חשו צורך להסביר את שעבר עליהם, כמו גם האם מחולון.

אחת האימהות מבתי הספר בחולון כתבה למערכת: "אני חזרתי מאיטליה לפני שנים עשר ימים , אני מרגישה מצויין ובבידוד ביתי. נותר לי יומיים לבידוד. בגלל פאניקה של הורים, שכנים והציבור, החלטתי עם כניסתי לבידוד ביתי שגם ילדי ישארו בבית, לא מחשש מהוירוס או מהמחלה כמו מחשש מהתקפות חברתיות שעלולות לקרות. אני אישית גם בחדר נפרד בקומה נפרדת. כרגע יש שבעת אלפים אנשים בבידוד ביתי, להערכתי ביניהם גם ילדים כמו ילדי בית הספר ב'ברנר' והכיתה מהיום וילדי שער 8 מבלומפילד. אני יור ועד הורים כמוכם, וכרגע מרגישה שהתפקיד החשוב ביותר שלכם ושלי הוא להרגיע רוחות. אתם בהתכתבויות מנהלים פה חמ"ל, ואני מרגישה את הלחץ שעובר לילדים. הנגיף אכן מדבק מאוד אבל כרגע אין בישראל חולים קשים, כולם במצב קל ואין גם רבבות, אלא חמישה עשר. האנשים בבידוד עוברים חוויה קשה, קודם כל מפלס הלחץ והחרדה שלהם גבוה מאוד, הם לא מצורעים ואף אחד לא רוצה להיות חולה או להפיץ וירוס. סביר להניח שרובם בריאים וישארו בריאים, קל וחומר הילדים שלהם, שחווים הכל יותר עוצמתי. אני חושבת שחלק מהיותנו אחד עבור כולם וחברה זה חברתי, קודם לשדר רוגע , להתעניין בשלום המבודדים, בטח אם מדובר בילדים וזה ממקום של סולידריות ולא פחד שמא אתם נדבקתם או ילדכם כי הייתם קרובים אליהם. אם הנגיף ימשיך להתפשט וכנראה זה מה שיהיה, יש לנו אחריות מחד למנוע התפשטות ומאידך גם להרגיע וגם לבדוק אולי המבודד מרגיש נפשית רע, ורצוי שלא לתת לו תחושה רעה יותר.


נותרו לי רק עוד יומיים לסיים את הבידוד אבל בבקשה, בלי בורות, אני לא צריכה בשורות טובות כי אני בריאה אולי יותר מכל אחד מכם כי אני בבית כמעט שבועיים ולא מסתובבת. מחר כל אחד מכם יכול להכנס לבידוד ביתי, או ילדיו ולהיות בריאים. לכן אני קוראת לכם מעבר לאחריות למנוע התפשטות ,גם אחריות בהפצת מידע, אחריות ביחס למי שבבידוד שכאמור 99 אחוזים מהם בריאים"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem