כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פגישת פסגה במתחם החיסונים

שבחים על המקצועיות והמסירות של הצוותים במתחם החיסונים של מכבי בחולון

שר החוץ גבי אשכנזי ופרופ' נחמן אש פרויקטור הקורונה הגיעו אתמול(שלישי) לביקור במתחם החיסונים של מכבי בחולון

*ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה ארח את שר החוץ גבי אשכנזי ואת הפרופ' נחמן אש פרויקטור הקורונה במתחם חיסוני הקורונה בחולון. במהלך הסיור סקר ד"ר פרנקל את מערך החיסונים ובדיקות הקורונה בעיר וקיבל שבחים על היעילות והמקצועיות של הצוותים בשטח

ראש מחוז ירושלים ושפלה של מכבי ד״ר חגי פרנקל ארח את שר החוץ גבי אשכנזי והפרופ' נחמן אש, פרויקטור הקורונה במתחם חיסוני הקורונה של מכבי בבריזה בחולון. בביקור נכחו מכובדים נוספים מהנהלת המחוז ומרחב חולון במכבי. ד"ר פרנקל סקר את הנתונים בנוגע לחיסונים וסיפר כי במחוז ירושלים והשפלה, שנחשב למחוז הגדול במכבי חוסנו כבר למעלה מ- 400.000 חברים,
כ- 80,000 מתוכם מחולון.
עוד סיפר ד"ר פרנקל על תהליך החיסון ההמוני בנגיעה אישית ועל כך שמכבי מפעילה מגוון אמצעים לעידוד חיסונים, ביניהם ניידת חיסונים ייעודית, שנוסעת ברחבי המחוז ומגיעה לערים מרוחקות ולשכונות מבודדות ומנגישה את השירות גם למרותקי הבית שלא יכולים להגיע פיזית למתחמי החיסון. עוד דנו יחד בדרכים נוספות לעידוד חיסונים בקרב בני נוער ואוכלוסיית הצעירים.
במתחם החיסונים של מכבי בחולון מוצבות כיום 17 עמדות חיסון ובמקום מתחסנים מידי יום למעלה מ-2000 חברים.
במהלך הביקור אמר שר החוץ גבי אשכנזי כי, "ישראל זוכה להערכה יוצאת דופן ברמה הבינלאומית בשל העבודה והעשייה המצוינת של קופות החולים. רציתי להגיע לשטח על מנת להגיד תודה לאנשים שעובדים יום ולילה על מנת לסייע במיגור המגיפה ולהסיר בפניהם את הכובע".

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, "מכבי כארגון הבריאות המוביל בישראל שם לעצמו למטרה להציל חיים ולשפר את איכות חיי הקהילה. מבצע חיסוני הקורונה בחולון מתנהל ביעילות ובמקצועיות וכראש מחוז ירושלים והשפלה אני גאה לעמוד בראש מבצע רחב היקף שכזה. אנו פועלים על מנת לחסן את כל אוכלוסיות היעד בעיר וקוראים לכל מי שעוד לא התחסן להגיע למתחמי החיסון על מנת שנוכל כולנו לחזור לשיגרת חיים בריאה ".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem