כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פיילוט הרכבים המשותפים הוקפא

העירייה חזרה בה והמיזם הוקפא

סאגת הרכב השיתופי הסתיימה תוך זמן קצר כאשר עיריית חולון הודיעה לפני זמן קצר שבעקבות פניות של תושבים ופנייה לעירייה של חברה המפעילה רכבים שיתופיים, הנחה ראש העיר את הגורמים המקצועיים בעירייה להקפיא את הפיילוט להפעלת רכב שיתופי בחולון.

כזכור רק אתמול הודיעה עיריית חולון כי היא סימנה חניות לטובת כלי רכב שיתופי בעיר מתוך כוונה לאפשר לתושבים שמעוניינים בכך להסתייע במכונית שיתופית בעת הצורך, באופן קל ונוח בקרבת הבית. כל חברה או יזם שמעוניינים להפעיל את השירות, יכולים להחנות את כלי הרכב השיתופיים במקומות חניה אלה.
בכך מצטרפת חולון לרשויות נוספות שבהן המיזם יצא לדרך, לאחר שהושק בהצלחה במהלך השנה האחרונה ברחובות, במודיעין, בשוהם, בגבעת שמואל, באופקים, באריאל ועוד.

בשלב הראשון הקצתה העירייה מקומות חנייה ל-6 כלי רכב בשלושה מקומות בעיר, שני מקומות בכל אחד מהם: רח' דגניה מול מרכז נתנאל; רח' שנקר 36; שד' משה שרת ליד גן סיפור צ'בורשקה.
מדובר בפיילוט שיימשך שלושה חודשים, שבסיומו תחליט העירייה – בהתאם לביקוש – אם להמשיך בשירות, להרחיבו למקומות נוספים או לבטלו.

אלא שבידיעה המקורית שהיא הוציאה השתמע מכך שעיריית חולון התקשרה עם חברת שלמה סיקסט והחלה בפיילוט ובכך עוררה את זעם התושבים ובעיקר חברי מועצה שהתלוננו על ההליך.

ולאור הלחץ של התושבים וחברי המועצה המיזם מוקפא עד הודעה חדשה


מסיעת הצעירים נמסר:היי מוטי, רק בוא נדייק. אתה יזמת את מחטף החניות הציבוריות באישון לילה, ואתה חוזר בך לא כי "הקשבת", אלא כי הובהר לך שכל ההליך היה לא תקין.

אנחנו מקווים שבפעם הבאה תלמד להקשיב לפני, ולא רק אחרי הביקורת. זה יחסוך לכולנו.

ואם כבר מדברים על חיסכון – כמה עלתה הצביעה של החניות ומי הולך לשלם על זה?

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem