כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פעילויות חודש אוגוסט במקוה ישראל בחולון

מטיילים בכרם העתיקה ולומדים על הכנת יין

קיץ כמו פעם

מטיילים בכרם העתיקה ולומדים על הכנת יין

מתצפתים על ציפורים

ולעת ערב מטיילים בין מבנים מהמאה ה-19


פעילויות חודש אוגוסט במקוה ישראל בחולון


כל הפעילויות הן בהרשמה מראש בלבד, ותחת מגבלות התו הסגול.

המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל מרכזת אתרי מורשת בכל חלקי הארץ, ומציעה פעילויות קיץ מיוחדות ומרתקות, השופכות אור גם על מורשת המדינה, והקמתה..

בימי שני של חודש אוגוסט, ייערך סיור צפרות מודרך בגן הבוטני במקוה ישראל, בו פותחים את העיניים לסביבה ומחדדים את כל החושים, מגלים דברים חדשים בטבע, סוגים שונים של ציפורים בעזרת מגדירי ציפורים ואפילו מתצפתים עליהן. בימי שלישי של חודש אוגוסט, יצאו המבקרים לסיור בעקבות סיפורה של הכרם העתיקה, בו יכירו מקרוב את שלבי הכנת היין, ילמדו על חשיבות המים בחקלאות ואיך נעזרו תלמידי בית הספר בעבר בבורות ובארות המים. בביקור בכרם הענבים הגדול, יתנסו המטיילים בתהליך הפקת היין. במהלך חודשי הקיץ יתקיימו בערב טיולים רגליים במקוה ישראל, בהם יעברו המבקרים במבנים מהמאה ה-19, ליד שער ירושלים בו יש פסלים חדשים המספרים את סיפורי פגישת הרצל עם הקיסר הגרמני וילהלם השני, שדרת הדקלים המפורסמת, פיקוס בנגלי ליד בית הכנסת הבולט בייחודו הארכיטקטוני וסדנת מכניקה משוחזרת שבה הומצאה המרגמה הישראלית הראשונה.

מקוה ישראל הוא בית הספר החקלאי הראשון בארץ ישראל. הוא הוקם בשנת 1870 על ידי קרל נטר במטרה לשמש כמוסד חינוכי בו ילמדו את עבודת האדמה ולאחר מכן יצאו להקים יישובים חקלאיים בכל רחבי הארץ. בית הספר לקח חלק חשוב בכל תחומי העשייה הציונית: בחינוך, בחקלאות, בהגנה, בעלייה ובקליטה. 

קיץ במקוה ישראל
שעות פעילות: א'-ה' 8:00-16:00, ו' 8:30-12:00, סיור צפרות – 10.8, 24.8, בשעה 17:30, סיור בכרם – 4.8, 11.8, 18.8, 25.8  בשעה 17:30, טיולים רגליים בימים א'-ה' בשעה 17:00.
מחיר: החל מ- 35 ₪ למבוגר ו-25 ₪ לילד מגיל 3 (משתנה בהתאם לפעילות) בהרשמה מראש.

כתובת: כניסה דרך רח' קראוזה, חולון

לפרטים והרשמה: 03-5030489,  https://shimur.org/events/קיץ-כמו-פעם/

קרדיט צילום :מרכז מבקרים מיקווה ישראל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem