כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פרשת אלימות חריגה בגן ילדים בחולון

תלונה הוגשה במשטרה כנגד אשת הצוות

אביחי חיים פרסם היום באתר "שווים" על פרשת אלימות אלימות חריגה בגן ילדים בחולון.

הורי הגן הגישו אתמול (שני ) תלונה במשטרה נגד אשת צוות בגן, שלטענתם ביצעה עבירות אלימות בילדים. ההורים טענו שהיא היכתה את ילדיהם, סגרה אותם לבד ב"חדר חושך" כאמצעי ענישה ואף איימה עליהם.

ההורים טוענים שעקב ההתנהגות האלימה של אשת הצוות חלק מהילדים החלו להרטיב במיטה וחלקם אף החלו לגמגם.

מקצת מהילדים מסרבים ללכת לגן עקב פחדים כלפי אשת הצוות.

עיריית חולון: "מדובר באירוע בודד"


מעיריית חולון נמסר בתגובה: "התקבלה פנייה במינהל החינוך מהורי הגן המפוקח על ידי משרד החינוך, לגבי אמירה של אשת צוות המתקשרת עם הילדים באופן בלתי הולם. הנושא נבדק ומטופל ברצינות ובאחריות על ידי הפיקוח במשרד החינוך, עיריית חולון והצוות המקצועי מטעם המתי״א.

"בנוסף, ביום ראשון התקיים מפגש עם ההורים כדי לשמוע את תלונותיהם ולתת מענה לחששותיהם. המפגש היה בהשתתפות כל צוות הגן והצוות המלווה, כולל המפקחת ומנהלת אגף פרט בעירייה. במהלך הפגישה שטחו ההורים שוב את טענותיהם והועבר להורים מידע על פרופיל הצוות המקצועי בגן המונה 10-4 אנשי מקצוע, המלמדים, מלווים ומחנכים את הילדים – צוות מקצועי שזוכה לאמון מלא מהמערכת. להבנתנו, מדובר באירוע בודד ונקודתי (גם לדברי הורי הגן), ואין לנו ספק שהשיח המקצועי שנעשה סביבו הבהיר את הדברים לכל הצדדים. איננו רואים כל מקום לדאגה".

ממשרד החינוך נמסר: "העניין נמצא בטיפול משטרתי, ולכן אנחנו מנועים מלהגיב".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem