כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צוות כיתה במעון של רשת קהילה ופנאי הודיע איננו מוכנים לעבוד יותר בכיתה בה מופעלת נגדנו אלימות מילולית

ההורים באי ודאות אם יחזרו ללמוד עד סוף השנה

ביום שישי בשעות הצהריים קיבלו הורים שהילדים שלהם לומדים במעון השייך לרשת קהילה ופנאי מכתב מהנהלת רשת קהילה ופנאי ובו נכתב שארע אירוע חמור ביותר שקרה היום(שישי) בשעת איסוף הילדים, בו אחת האימהות צעקה והטיחה איומים כלפי אחת מנשות הצוות, ליד הורים וילדים, שהיא "תגרום לה לעוד התקף לב עד שתמות".

אותה מטפלת לקתה לא מזמן בליבה, ובעודה בימי מחלה מגיעה לגן מתוך תחושת שליחות ואחריות, ויחד עם מובילת הכיתה, מנסות בכל הכוח לקיים מסגרת מיטבית.
אותה אם מתבטאת בשגרה באופן בוטה גם אל מול מובילת הכיתה ונשות צוות נוספות.
בעקבות מקרים אלו בהם נחצו כל הקווים, צוות הכיתה הודיע לנו כי אינו מוכן לעבוד יותר בכיתה, כך שלכיתת דקל אין צוות נכון לעכשיו.
אנו מגבים גיבוי מלא את צוות הכיתה ולא נאפשר שיח לא הולם מולו.

אמא לאחד הילדים בגן שמחפשת כמו רבים פתרון לילד שלה אומרת למערכת:

היום (שישי)קיבלנו את ההודעה הבאה.
חשוב לנו לציין, שאנחנו, ההורים מגנים כל התנהגות שכזו ואין לה מקום בשום מקרה!!!
יחד עם זאת, רשת קהילה ופנאי הטילה עלינו פצצה שאין כדוגמתה.
לסגור גן שלם בגלל אמא אחת?
האם זה נשמע הגיוני?
הילדים שלנו וגם אנחנו חיים בשנה הזאת בסיוט שהתחיל כשגילינו על האלימות שקרתה בגן ומאז הכל הולך ומדרדר..הגן נסגר חדשות לבקרים ולאף אחד לא אכפת..יש פה כאוס מוחלט.
הצוות מתחלף כל שני וחמישי ואין לילדים שלנו יציבות.
חלק מהילדים חזרו להרטיב בלילה, חלק מגמגמים, חלק מרביצים, חלק עם התפרצויות זעם.
הנזקים שנגרמו לילדים שלנו הם קשים מאוד ואף אחד ברשת קהילה ופנאי לא לוקח אחריות.
הגיע הזמן שמנכ"לית הרשת והעירייה יסיקו מסקנות על כל תחום הגיל הרך בעיר ואולי הגיע הזמן להוציא את התחום מרשת קהילה ופנאי שהוכיחה שתחתם זה לא עובד.
מה עוד צריך לקרות?
עיריית חולון ורשת קהילה ופנאי צריכים לפצות אותנו כספית ובשעות של אנשי מקצוע לטיפול ארוך טווח כדי לתקן ולו במעט את הנעשה.

תגובת רשת קהילה ופנאי:


ראשית נציין כי לא נאמר בהודעה דבר על סגירת הכיתה אלא על כך שצוות הכיתה לא מוכן לעבוד בה יותר, וזאת לאחר שבמשך תקופה ארוכה הוא חשוף להתנהגות בוטה מצד מספר מהורי הכיתה.
המקרה החמור שאירע היום שבר את הצוות סופית -אם מהכיתה איימה בצעקות על אחת מנשות הצוות ש"היא תגרום לה לעוד התקף לב עד שתמות". מדובר בעובדת שלקתה לא מזמן בהתקף לב וחזרה לכיתה, בעודה בימי מחלה בשביל השקט של הילדים וההורים.
מדובר בצוות חדש ומקצועי שגייסנו לכיתה.
הרשת תומכת בצוות. תופעת האלימות כלפי נותני שירות ואנשי חינוך הולכת ומתגברת לצערנו, ויש להוקיע אותה מתוכנו. כל עובד ועובדת צריכים להרגיש בטוחים במקום עבודתם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem