כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרוג לאחר תאונה שבה הרכב החל לבעור-צפו

כוחות הצלה רבים הגיעו במהירות אתמול לאחר קבלת דיווחים מאזרחים על רכב שעולה באש סמוך למחלף ראשונים. כשהכוחות הגיעו, הם זיהו רכב עולה באש וניסו לחלץ את האנשים מתוכו, למרבה הצער נקבע מותו של צעיר כבן 25 בארוע.

מדוברות איחוד הצלה נמסר – גבר כבן 25 נהרג ושלושה נפגעים קל בתאונה קשה שאירעה אתמוך בשעות הערב בכביש 431 בסמוך למחלף ראשונים.

אבי מרכוס פרמדיק ראשי של איחוד הצלה מדווח מהזירה: "מדובר בתאונה קשה שבעקבותיה אף הרכב עלה באש. למרבה הצער נקבע מותו של צעיר ששהה ברכב. כמו כן הענקנו סיוע לשלושה נפגעים קל עד בינוני. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה".

בנוסף נמסר ממד"א שבשעה 00:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר כבן 25 מחוסר הכרה, ו-2 פצועים נוספים במצב קל.
ככל הנראה מדובר בתאונה עצמית של כלי רכב פרטי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בסופן נקבע מותו של גבר כבן 25, ומפנים לביה״ח אסף הרופא 3 פצועים במצב קל-בינוני.

מכיבוי אש נמסר :3 צוותים יצאו לת.ד בכביש 431 במחלף ראשונים. משאית שנכנסה במעקה בטיחות. בהגעת הצוותים למקום, הצוותים הבחינו שאין לכודים, אך ישנה דליפה של סולר מהמשאית.
צוות אחד נשאר במקום לטיפול באירוע.מדובר בתאונה עצמית וכתוצאה מהתאונה הרכב החל לבעור. הרכב כובה ע"י כבאי שהיה במקום באמצעות מטפה


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem