כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו:בעלי קקאו מנפץ את הזכוכיות

צפו:אני לא יכול לקנות מתנה לנכדה

אתמול עלה סרטון לרשתות החברתיות ודף אני שולמן דף המאגד את העצמאיים בישראל ,בסרטון נראה עובד ובעלים של קפה קקאו בחולון מנפץ את הזכוכיות של בית הקפה.

רבים חשבו כי סרטון זה מבויים אך מאוחר יותר בתוכנית הצינור התראיין עובד בית הקפה וטען שאני מודע למצב שהייתי עובד בבית הקפה וכעת כשאני בחופשה ללא תשלום אני מקבל 1980 שקל כאשר מזה אני צריך לקנות מתנה לנכדה שלי ואני לא יכול לאפשר לעצמי מן הסתם זה קשה.

כזכור בית הקפה קיים שנים מתחת לבית העירייה ולפני למעלה משנה הוא החליף בעלים מכיוון שהזכיון שלו הסתיים,בזכיון החדש נכתב בית הקפה לא יעבוד בסוף השבוע על מנת לא לפגוע בקדושת השבת וכדי לאפשר לציבור הדתי להנות מבית הקפה ,הפתיחה לוותה בסערה אך היא דעכה עם הזמן ובית הקפה פעל יפה לדעת רבים,כעת עם משבר הקורונה ועם זה שמשרדי העירייה נותרו סגורים המקום שומם והבעלים ללא פרנסה כנראה צעד היאוש אותו נקטו אתמול בשבירת הזכוכיות היה אמיתי ולא מבויים כפי שרבים חשבו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem