כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו:נתפס החשוד ברצח מחולון

צפו:ונתפס החשוד ברצח בעזרת התושבים

נעצר החשוד ברצח בחולון

משטרת מרחב איילון הודיעה כי סמוך לחצות נעצר החשוד ברצח האישה בת השלושים מחולון

עוד הוסיפה משטרת ישראל ואמרה שהחשוד נעצר בחולון. מעצרו התאפשר בזכות עירנותם של אזרחים אשר הבחינו בגבר העונה לתיאור של החשוד ברצח ודיווחו על כך למוקד 100. ניידת הגיעה למקום תוך דקות ספורות ועצרו את החשוד.

היום יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

כזכור אתמול בשעות הערב התקבל במשטרה דיווח אודות חשד לרצח ברחוב הערבה בחולון.


שהגיעו לשטח נמצאה אישה כבת 31 ללא רוח חיים מותה נקבע על ידי גורמי רפואה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ערן כרמל סיפר: "נכנסו לבניין והובילו אותנו למקום בו שכבה אישה כבת 30 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה."

על פי הידוע החשוד ברצח הוא בן 37 ובקיץ האחרון הוא נשלח לכלא עקב מעשי אלימות כלפי אישתו,לאחר ששוחרר מהכלא הוא שב לחיות עם אשתו .

לפי העדויות בני הזוג רבו מול שני ילדיהם שהיו בבית באותה שעה ,לאחר שהאשה ניסתה לברוח מהבית על פי החשד דקר אותה בעלה למוות ,שבנם בן ה14 הבחין במתרחש הוא הזעיק עזרה.

על פי עדויות שכנים הבעל ברח מן הבית עם סכין וזאת לאחר שנשמעו צעקות משם לדברי השכנים יכול היה להימנע אסון גם במקרה הזה היות והאשה הייתה כנראה מוכרת לשרותי הרווחה ושהתה בעבר במקלט לנשים מוכות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem