כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו: על חתולה ושוטר אמיץ

בזכות השוטר החתולה ניצלה וכך גם שלושת הגורים

ישנם שוטרים/פקחים, בעיריית חולון ומשטרת ישראל, טובים ורגישים ואנושיים. כך מתאר לירן לוי את ההתקלות שלו עם אנשי החוק.

מקרה שקרה לנו ביום שישי עם שי רוקח משיטור עירוני חולון: בחצר הכניסה לבניין שלנו בין הגדר שלנו לבד היוטה נתקעה חתולה שהמליטה שם את גורייה. הבד יוטה הסתיר את מה שקרה שם והגדר היתה גבוהה כך שלא ממש הצלחנו לזהות ולראות מה קורה שם לחתולה ולגוריה אבל ביצבץ משם דם והחתולה לא הצליחה לזוז וסירבה לצאת משם. הבנו שהיא תקועה, מה שחיזק את השערתינו היו קולות יבבות בכי… התקשרנו למוקד 106 עיריית חולון על מנת שינסו לעזור ולשלוח מישהו לחלץ את החתולה עם הגורים שלה. עליי לציין שבניי הבוגרים היו מחוץ לבית ובעלי חולה (פרקינסון) כך שלא יכול היה לטפס ולעזור לחלץ ואני גם לא יכולתי להתקרב מבחינה בריאותית. ואכן לאחר כחצי שעה בערך שלחו מהעיריה שוטר בשם שי רוקח משיטור עירוני חולון, השוטר כשראה את המצב הבין שז פעולה שחייבת להתבצע ע"י וטרינר חרום תורן ובזהירות רבה הוא צילם את הארוע על מנת שישלחו לוטרינר שנמצא בכוננות חירום להעזר בו. לאחר מס' דקות קיבל השוטר תשובה שכביכול "אין סכנת חיים" אז לא ישלחו אף אחד לטפל בבעיה.. והעיצה היחידה שהתבקש השוטר להעביר לנו זה שננסה אוליי לשפוך אקונומיקה באיזור הבד יוטה ואז אוליי זה יעודד את החתולה לצאת משם עם הגורים. האם ז הגיוני לשפוך אקונומיקה ולקחת סיכון שהגורים והאם יכולים למות מנשימת הריח אקונומיקה? הריי זה לא אנושי..

לא היה ברור לנו הרעיון הזה אבל בטח לא נראה לנו ולשוטר לאמץ את הרעיון המגוחח הזה כאופציה…

שי השוטר גילה תושיה לא ויתר והחל לחשוב מיידית כיצד לחלץ את האם החתולה וגורייה מבלי לפגוע בה וגם מבלי שאחד מאיתנו יפגע מהאם..

הבנו גם שכנראה 1 מהגורים כבר לא חי וזה יכול להפיץ ריח ומחלות בבניין ובאזור אם לא יצאו משם.


שי השוטר הרגיש ובחר למרות הכל להישאר ולעזור לנו ולא להשאיר אותנו עם הבעיה ולעזור לחתולה ולגורייה הנותרים לשרוד וזאת תוך הגנה על הנוכחים שלא יפגעו מהאם החתולה …

לאחר החילוץ, לצערינו גילינו שאכן 1 מהגורים לא שרד.. ושלושת הגורים האחרים שוחררו וחולצו

לירן מוסיף לסיום יישר כח לך שי רוקח משיטור חולון שהגדלת ראש ועל רגישותך תודה לך. את מצוות השבת שלך עשית.מי ייתן ויירבו כמותך עם הבנה, אנושיות, חמלה, ורגישות.גאים בך, ובעירייה על בחירת אנשים כמותך

משפחת בן דוד מחולון רחוב אהרון יריב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem