כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו:תקיפת עובדת רווחה בבת ים

צפו:תקיפת עובדת רווחה בבת ים

בהמשך לתקיפת עובדת הרווחה בבת ים עיריית בת ים הוציאה הודעה בה נאמר:ראש העיר צביקה ברוט ומנכ״לית העירייה יודפת אפק-ארזי מגנים בחריפות את תקיפתה החמורה של עובדת אגף הרווחה אמש, במהלך ביקור בית שערכה העובדת בבית משפחה בבת-ים.
אירוע האלימות התרחש בשעה ששתי עובדות סוציאליות מטעם עירית בת-ים, הגיעו לבית משפחה לצורך הוצאת שני ילדי המשפחה מהבית. הוצאת הילדים נועדה להגן עליהם, לאחר שהתקבל צו בית משפט בנושא. הוצאת הקטינים מרשות משפחתם הינה באישור מפקחת חוק הנוער מחוזית ובהחלטת בית המשפט וצו שקבע את הוצאת ילד ותינוק בסיכון גבוה.
אל שתי העובדות הסוציאליות התלוו שני שוטרים שנועדו לאבטח את המהלך. עם זאת במהלך הביקור בדירה תקפה אחת מבנות המשפחה את אחת העובדות באלימות, וגרמה לה לחבלות.
למרות זאת, העובדות לא ויתרו והילדים הוצאו והועברו לטיפול – ואילו העובדת הגישה תלונה הנחקרת כעת במשטרה.
ראש העיר צביקה ברוט הוציא הבוקר הודעת גינוי לאלימות וגיבה באופן מוחלט את עובדי הרווחה, שלדבריו עושים עבודת קודש בעיר.
ברוט אף שוחח עם מפקד מרחב אילון במשטרה, נצ״מ יגל פינק, ועם בכירים במשרד הרווחה.
בסרטון תמיכה שפרסם ראש העיר לעובדים הוא אמר כי הנהלת העיר לא תשלים עם מקרי אלימות, פיזית ומילולית, כלפי עובדי ציבור מסורים המבצעים עבודת קודש למען הציבור. ברוט הורה על קיום תחקיר מקיף בראשות מנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי, וכן להגביר צעדים שיביאו לשמירה על שלומם של העובדים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem