כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בדרמה שארעה הבוקר ברחוב בית לחם בחולון

הפעוטה חולצה בשלום

בשעות הבוקר התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ברחוב בית לחם בעיר חולון.

מישאל לוי, מוקדן ידידים, ענה לשיחה, לקח פרטים והזניק מתנדבים למקום. עופרי ארדוש, ישראל מימון ורונן עזרן כונני סניף חולון, נענו לקריאה במהירות, הגיעו לכתובת ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

עופרי מתאר: "כמו במקרים רבים אחרים, מפתח הרכב נשאר באוטו, וכשהאמא באה להיכנס לדלת הנהג, הרכב ננעל. חילצנו במהירות בכוחות משותפים ובעבודת צוות. זה סיפוק אדיר להתחיל ככה את היום. המשכתי לבסיס אחרי החילוץ בתחושת אושר שזכיתי להציל חיים."

שמריה אבא שאול, אחמ"ש מוקד מרכז, מוסיף: "לאחר שהתקבל האירוע, יצרתי קשר עם האמא כדי לוודא כתובת מדויקת ולעזור בהכוונת המתנדבים. במהלך השיחה האמא שיתפה ברגשותיה הקשים על מה שקרה, הסברתי לה שזה יכול לקרות לכולם, וחשוב מאוד לחדד את העניין שמפתח הרכב יהיה תמיד איתנו. כשהגיע המתנדב למקום האמא הוסיפה ואמרה לי "אני את הלקח למדתי, זה לא יקרה יותר לעולם."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית


קרדיט תיעוד: ידידים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem