כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בהערכות פקחי ראשון לציון

נערכים לסגירת חוף הים

עשרות פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון ואנשי השיטור העירוני נפרסו משעות הבוקר בחוף הים של ראשון לציון ובאזורי הבילוי והקניות ברחבי העיר כדי להערך להגעת אלפי חוגגי חג הקורבן. הפקחים הוצבו כדי לסייע בהכוונת תנועה, לשמור על כללי התו הסגול ומניעת הדבקה של נגיף הקורונה וכן לשמור על הסדר הציבורי.
בחברה לביטחון אף נערכים לסגור את חוף הים אם וכאשר התפוסה תגדל באופן כזה שהצפיפות תסכן את שלום הציבור ותיצור מקדם הדבקה של הנגיף.
בנוסף לפקחים והשוטרים תפעיל החברה לביטחון את כלל 1500 המצלמות הפרוסות ברחבי העיר וכן את רחפני החברה אשר יסרקו את הפארקים, החופים, והגנים ברחבי העיר.
פקחי החברה הונחו לפקוד את העסקים ולבצע בדיקות של כללי התוו הסגול. במרחב הציבורי יבצעו הפקחים פעולות אכיפה של חבישת מסיכות. הקנס על אי חבישת מסיכה עומד על 500 שקלים.
בחוף הים ובפארקים תבוצע פעילות של מניעת הכנסת ומזיגת אלכוהול, מניעת התקהלויות, ושמירה על הסדר הציבורי.
בחברה לביטחון מדגישים כי העובדה שסוף השבוע הקרוב הינו בסימן חגיגי הן בשל חג הקורבן אותו חוגגים המוסלמים והדרוזים והן בשל תקופת ״בין הזמנים״ אשר מה שיוביל על פי החוזי לעשרות אלפי מבקרים לשערי העיר ראשון לציון.
״ אנחנו מקדמים בברכה את החוגגים אבל מבקשים לשמור על כללי התגוננות מפני נגיף הקורונה ולשמור על הסדר הציבורי ברחבי העיר אנחנו פרוסים בכל מקום בעיר ונחושים לשמור על ביטחון ובריאות כלל הציבור בעיר״ אמרו בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem