כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בטרקטורון המסכן עוברי אורח בגינה ציבורית

דו"ח הוגש להורי הקטין שסיכן את יושבי הגן

לאחרונה התקבלו במוקד העירוני של עיריית חולון פניות רבות בנוגע לטרקטרונים חשמליים שנוסעים בגינות העיר ומסכנים את התושבים הנמצאים במקום.

מעשה זה עלול לגרום סכנה למבקרי הגנים ובפרט שימוש בכלים חשמליים באופן המסכן את העוברים ושבים בגן – אסור על פי החוק!

בתעוד שהגיע אלינו מעיריית חולון שצולם באמצעות רחפן, ניתן לראות את הנהג שהוא קטין וכמו כן אפשר לראות כיצד ממש מסכן את עוברי האורח וגורם להם לזוז הצידה מחשש שיפגעו.

הוריו של הילד קיבלו את הדו"ח שהוא על סך 320 ש"ח בהתאם לחוק העזר העירוני .

מעיריית חולון נמסר שהרחפן שמפעיל אגף הפיקוח והשיטור העירוני צופה על הגן ובמידה והוא מזהה כלי חשמלי או כלי רכב דו גלגלי ממונע הנוסע בגן הוא מעדכן את צוות המפקחים הנמצא באזור הגן והם פועלים להפסיק את הנסיעה המסוכנת.


כמו כן ניתן דו"ח כנגד הנהג בכלי הרכב ובמקרה ומדובר בילד עד גיל 12, הדוח נרשם כנגד הוריו.

אגף הפיקוח והשיטור העירוני נותן דגש מיוחד על נוכחות בגנים הציבורים ומבצע אכיפה שמטרתה להבטיח סביבה נעימה ובטוחה לתושבים. הפעילות מתמקדת במקרי השחתה וונדליזם במרחב הציבורי, שמירת הסדר, טיפול ברעש, מניעת השלכה של פסולת במרחב הציבורי ועוד.

בחודש האחרון נרשמו מאות דוחות על ידי מפקחי האגף בדיוק בנושאים האלה וכבר ניכרת מגמת ירידה בעבירות הללו, הפוגעות באיכות החיים של כולנו.

מעיריית חולון נמסר בנוסף שההתמקדות באכיפה זו תימשך!

באם ראיתם מפגע ציבורי? אנא דווחו למוקד 106 הפועל לאורך כל שעות היממה!

עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem