כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בסרטון:משאיות השמחה יצאו לדרך

צפו בסרטון:משאיות השמחה יצאו לדרך

ל"ג בעומר עם משאיות שמחה


אם אין מדורות- יש משאיות * עיריית ראשון לציון תקיים הערב חגיגות ל"ג בעומר באמצעות משאיות שמחה שישמיעו מוסיקה ויאירו את שכונות העיר * ראש העירייה, רז קינסטליך : "סומך על תושבי העיר שיגלו אחריות "

מאירים את העיר בלי מדורות. עיריית ראשון לציון תאכוף את האיסור שאישרה הממשלה לקיים את מדורות ל"ג בעומר ולצד זה תפעיל משאיות שמחה כדי שבכל זאת, תושבי העיר יוכלו לחגוג את ל"ג בעומר.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "למען הבריאות של כולנו וגם למען הסביבה, השנה נמנע ממדורות והתקהלויות. אני סומך על תושבי העיר שיגלו אחריות ויקפידו על ההנחיות. בכל מקרה, אנחנו נגיע אליכם עם משאיות השמחה שלנו ונמצא את הדרך להפיץ אור".

משאיות השמחה יצאו לדרך בשיתוף המועצה הדתית ויסתובבו ברחבי העיר במהלך הערב בין השעות : 00:00 – 19:00 . כזכור, בשנה שעברה העירייה פעלה לצמצם את מספר המדורות בשל זיהום האוויר ונרתמה להדלקת מדורות שכונתיות בנוסף, פתחה לרווחת התושבים את כל הבריכות העירוניות, צעד שלא התאפשר השנה בשל משבר הקורונה.

יו"ר המועצה הדתית, ישעיהו מלכא, סיכם: ״ל"ג בעומר הוא חג שמאחד את הלבבות בשמחה יהודית ולזכותו של התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי זיע"א,אני קורא לכל תושבינו היקרים לשמוח עם המשפחה על פי הנהלים בביתכם עם משאיות השמחה.״


החברה לביטחון והשיטור העירוני יאכפו בערב החג ובחג עצמו את ההנחיות ויבצעו סיורים יזומים בכוננות מוגברת ברחבי העיר, על מנת לוודא שלא יובערו מדורות בשטחים הציבוריים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem