כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בסרטון המרגש של השוטרים

צפו בסרטון המרגש של משטרת ישראל במפגן הזדהות עם שורדי השואה בבתי האבות

יום הזיכרון לשואה ולגבורה תש"פ בצל המאבק בנגיף קורונה: שוטרי ישראל מצדיעים לשורדי השואה והקשישים בבתי האבות והדיור המוגן.

משטרת ישראל קיימה הבוקר, מפגן הצדעה מיוחד לאוכלוסיית שורדי השואה והאזרחים הוותיקים המתגוררים בבתי אבות ודיור מוגן ברחבי מדינת ישראל. אוכלוסיית הקשישים נמצאת בימים אלו במרכז המאבק בנגיף הקורונה, מבודדת מזה זמן רב מקרוביהם ובני משפחתם, מרביתם חשים בעת זו את הבדידות והריחוק מהקהילה.

היום לקראת השעה 10:00 התייצבו עשרות ניידות משטרה בהן קציני ושוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג״ב ממול לכ-180 בתי אבות ומתחמי הדיור המוגן ברחבי הארץ בהם מתגוררת אוכלוסיית "גיל הזהב", ועמדו דום יחד עם דיירי המקום בעת צפירת הזיכרון בת שתי דקות.

טרם הישמע הצפירה, כרזו השוטרים לדיירי המקום מסר מיוחד במטרה להוקיר את תרומתם למדינת ישראל ולחזק את ידיהם. רגעים אלו היו מרגשים באופן יוצא דופן והעמיקו את תחושת הכבוד והאחווה ההדדית שבין האזרחים הותיקים לבין אלו המגנים עליהם.

מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, שיבח את היוזמה היחודית והמרגשת, שהביאה לידי ביטוי בצורה דרמטית את העוצמה של משטרת ישראל בעבודתה עם הקהילה בתקופה מאתגרת זו. אמש בפקודת יום הזיכרון לשואה ולגבורה כתב לשוטרים:


״אנחנו נמצאים כעת בעיצומו של אירוע משברי עולמי, וגם היום מתגלה החברה הישראלית במלוא עוצמתה המוסרית והערכית. שוטרי ואזרחי מדינת ישראל נחלצים לעזרת כל אדם באשר הוא. זה סוד כוחה של החברה הישראלית בכלל ומשטרת ישראל בפרט. הערכים והמורשת שאנו מבקשים להנחיל כארגון הם המחויבות האישית של כל שוטר להמשך קיומה של מדינת ישראל דמוקרטית וחזקה, ושמירת כבוד האדם באשר הוא אדם. זכר השואה והלקחים העולים ממנה מאירים את השירות במשטרת ישראל. יש לנו זכות להיות חלק מעמודי התווך של מדינת ישראל, היהודית והדמוקרטית המגשימה את חזון הדורות, ודואגת כי לעולם לא עוד!".

מצ״ב תמונות וסרטון ממפגן ההצדעה של השוטרים הבוקר בבת ים.
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem