כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בסרטון: ניפץ שמשות של רכבים בחולון ונעצר על ידי המישטרה

לפני מספר ימים הופץ סרטון ברשתות החברתיות בה נראה אדם מנפץ בעזרת אבנים שמשות של רכבים,רבים חשבו שמדובר במתיחה אך לא כך היה הדבר ,מסתבר שהמקרה אמיתי ותושבים ברחוב האצל שבשכונת תל גיבורים דיווחו על אדם המנפץ שמשות של רכבים ולמרות צעקות ובקשות מצידם הוא לא הפסיק.

לאחר פעולה מאומצת של משטרת ישראל נמסר כי החשוד נתפס ואתמול הוגשה הצהרת תובע כנגד תושב חולון בגין מספר מקרים של גרימת נזק לרכבים.

כמו כן  עוד נמסר ממשטרת ישראל :תחילתה של החקירה לפני מספר ימים עם קבלת דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות אדם המנפץ שמשות של רכבים ברחוב אצ"ל בחולון. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום ועצרו את החשוד במעשים ( 29, חולון).

במהלך החקירה נאספו ראיות שונות על מנת לבסס את החשדות לגבי כל מקרה בנפרד. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב ואתמול (ד') כאמור הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין אירועים אלו. מעצרו הוארך עד יום ראשון.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי לחשוף את מבצעי העבירות ולהביאם לדין.


לאחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem