כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו :החשוד ברצח בזירה בחולון

צפו: בסרטון החשוד ברצח יוצא מהדירה בה בוצע הרצח בחולון

לפני זמן קצר מאנדפרו אלאזה בן ה37 שחשוד ברצח אשתו מאסטוול אלאזה  בדירת שלהם בחולון שחזר את האירוע

אתמול בית משפט השלום בתל אביב האריך ב-10 ימים את מעצרו של מנדפרו אלאזה בן ה-37 החשוד ברצח אשתו בת ה-31 אמש בדירתם ברחוב הערבה בחולון לעיני ילדיהם בני ה-14 ו-6.
לפי הפרסומים בתקשורת השופטת ציינה במהלך הדיון כי "מדובר ברצח אכזרי ביותר שבוצע לעיני ילדים קטנים, וזאת לאחר שהחשוד שוחרר חודש וחצי טרם האירוע כלפי אותה אישה. נשקפת מצידו מסוכנות גבוהה מאוד.

עוד פורסם כי עו"ד יורסלב מץ שמייצג את אלאזה החשוד ברצח אשתו, מטעם הסניגוריה הציבורית אמר : "אנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה. מצבו הנפשי של החשוד קשה ואנו סבורים שיש להפנות אותו לבדיקה פסיכאטרית. לצערנו, בית המשפט דחה את בקשתנו ואנו שוקלים להגיש ערר על ההחלטה"

כזכור כבר בערב החג משהתקבל הדיווח על הרצח כוחות המשטרה וההצלה הגיעו ונותר רק לקבוע את מותה של המנוחה ,כאשר כוחות המשטרה חיפשו את החשוד ברצח שנמלט מהזירה וראו שהוא מסתתר הם ביקשו את עזרת הציבור ולאחר מספר שעות הוא נלכד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem