כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו-נועם מבקש עזרה להצלת חייו לצורך כך פתחה משפחתו במסע התרמה להצלת חייו

נעם בן ה11 נלחם בסרטן בפעם הרביעית, אל תתנו לו ללכת!

נועם מבקש עזרה להצלת חייו לצורך כך פתחה משפחתו במסע התרמה להצלת חייו

אימו שרון כותבת , .כשנעם היה בן 3 מצאו אצלו את הסרטן בפעם הראשונה. סרטן אלים מסוג נוירובלסטומה. נעם הוא הבן היחיד שלי. הוא נולד אחרי טיפולים קשים והוא כל החיים שלי. כששמעתי שיש לו סרטן כל העולם שלי התהפך. הגוף שלי רעד ולא ידעתי איך אני הולכת להמשיך. מאז, מגיל 3, במשך 8 שנים! 8 שנים אנחנו נלחמים במחלה שהולכת וחוזרת. כל פעם אומרים לנו: "הנה, המצב השתפר, נעם החלים מהסרטן",  ואז אנחנו מתחילים לחזור קצת, קצת לחיים רגילים של חברים ובית ספר ושגרה. ואז הסרטן הנוראי חוזר.הוא לא עוזב! זה חוסר אונים, חוסר אונים מטורף לראות את הילד שלי ככה סובל.הוא מסתכל עלי ואומר לי: "אמא, אבל למה דווקא אני, למה הסרטן הזה לא עוזב אותי??" ואני, אין לי מה לענות לו מול כל הגיהנום הזה שהוא עובר. מול כל טיפולי הכימו הנוראיים האלו. מול ההקרנות, ההקאות, התחושה שהגוף שלו נשרף מבפנים. הבדידות הזו שכל הילדים בבית ספר והוא שוב בבית חולים.אין לי מה לומר מול הכאב הנורא הזה, אבל אני חייבת להיות חזקה. אני האמא היחידה בשבילו והוא הבן היחיד שלי. אין לי, אין לי משהו אחר בעולם הזה חוץ ממנו.הפעם חזר הסרטן בפעם הרביעית בצורה אלימה במיוחד. הייתי צריכה לשבת מול נעם ולהסביר לו שזה לא עוזר שהוא עושה כימו ומתאמץ, כי הכימו לא מגיב.הוא ישב שם מולי והעיניים שלו היו מלאות אימה. ילד בן 11 שצריך לחיות בפחד מוות. ואז הסברתי לו שיש טיפול מיוחד אצל פרופסור סוזן כהן בארצות הברית, טיפול מיוחד שהוא מטפל בילדים שחזרה להם המחלה . זה הסיכוי האחרון של נעם שלי. הבטחתי לו, הבטחתי לנעם שאנחנו נעשה הכל כדי להגיע לפרופסור הזה כדי להציל את החיים שלו. אנחנו לא נוותר עכשיו.מה שלא סיפרתי לנעם שלי זה שאין לנו ממש איך לטוס לחו"ל. מאז התפרצות המחלה בעלי המפרנס היחיד ואני צריכה להיות כל הזמן בבית החולים עם נעם, אין מצב שאני אשאיר אותו לבד.אין לי מושג איך אנחנו הולכים להטיס את נעם שלנו לחו"ל. כל ההוצאות, השהייה והטיפולים עולים סכומים שמעולם לא יצאו לי אפילו מהפה.אבל דבר אחד אני יודעת. אין מצב, אין מצב שאני מוותרת, אין מצב שאני נשארת פה ורואה את הילד שלי נגמר לי בין הידיים. אין מצב שאני נותנת לו ללכת.ולכן אני פונה אליכם, ובשבילי לא הייתי עושה כזה דבר. אבל זה הילד שלי. נעם הבן היחיד שלי. אני לא מסוגלת לדמיין את החיים שלי בלעדיו.בבקשה, תעזרו לי להציל אותו ולטוס איתו לארצות הברית, אין לי ילד אחר. אין לי סיבה אחרת לחיות בשבילה.אני מתחננת, אל תתנו לו ללכת!לתרומה להצלת חייו של נעם לחצו

ניתן לתמוך דרך דף הפייסבוק https://www.drove.com/campaign/5e69f36e1a46ea0001a4dad7?utm_medium=facebook&skey=.27n6 >לעמותה סעיף 46 וכל האישורים מטעם רשם העמותות. העמותה נושאת את תו מידות. להעברה בנקאית: להושיט יד עבור נועם בבנק הפועלים סניף 781חשבון 411580. לאחר ביצוע העברה יש לשלוח את האישור לקבלת קבלה למייל info@l-yad או לפקס 039090883. יש לציין באישור העברה מספר טלפון וכתובת מייל לשליחת הקבלה למשלוח צ'ק: עמותת להושיט יד למען נעם בן חמו. כתובת: שמעון בן שטח 10 ת.ד. 80 אלעד.לכל שאלה ובירורים  ניתן ליצור קשר עם משרדי עמותת להושיט יד בטלפון מהארץ ומחול: 03-9090882 מייל: [email protected].מספר עמותה: 580457232 במידה ונותרו כספים לאחר שנה מיום סיום הטיפולים ו/או שהילד נרפא או לא זקוק לכספים אזי יתרת הכספים תעבור לטובת ילדים חולי סרטן אחרים ולפעילות למענם לפי תקנון העמותה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem