כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו – רן כרמי בוזגלו: אני לא אתן לקיים ארוע של משפחות מחבלים בחולון

עשרות תלמידים נעדרו מהלימודים עקב המפגש, ורבים מתכוונים להפגין מחר נגדו

היום ומחר מתקיים מפגש של הורים שכולים פלשתינאים ויהודים בתיכון קיריית שרת וכבר היום עשרות הורים לא שלחו והודיעו שגם לא ישלחו למפגש .

מחנך אחת הכיתות שלח את ההודעה להורים בזו הלשון: מעדכן שהשבוע תארח כל כיתה בשכבה נציגים של פורום המשפחות השכולות הישראלי פלסטיני למפגש של שני שיעורים, מסורת של פעילות המתרחשת מזה מספר שנים בבית הספר (באישור משרד החינוך כמובן). בחלק הראשון של המפגש יספרו האורחים את סיפורם, ובחלק השני מתקיים דיון קבוצתי, שיח של שאלות ותשובות.
היום כידוע נערך יום עיון במכון הטכנולוגי בחולון, שבו נחשפנו לחיים האקדמיים בכלל ולפעילות המכון בפרט.
מקווה שהתלמידים נתרמים ושהפעילויות מעניינות.

מאז ההודעה בית הספר כמרקחה ועשרות הורים ותלמידים הודיעו שלא יגיעו למפגש אחת האמהות אומרת למערכת בושה!!!!בושה שבית ספר ממשלתי כפוף לשנאה ואלימות הפלסטינית נגד ישראל. זאת האידיאולוגיה של שנאה לישראל ולצבא שלנו שמטמיעים בילדינו! זאת האידיאולוגיה שמחדירים בכפיה לתלמידי י"ב לפני צבא!
בהחלט הפלסטינים "מסכנים": מסכנים שאנו מספקים להם חשמל, ביטוח לאומי, חומרים לבניית מנהרות.. טילים.. בלונים.. זה נקרא להשלים ולהגיד כן לטרור!!!!
ואני כאמא תוהה האם בית הספר ק"ש הוא איסלמי? מדוע אינו מזמין את ילדי הדרום החעים בפחדים וחרדות יומיומיות???!!!!
פיקחו את העיניים! בית הספר מעמיק את השנאה לישראל וצוחק לנו בפנים.
אני מניחה שבפעם הבאה בכפיה של בית הספר ק"ש על תלמידיו יחליט שנציין את "יום האדמה" האם גם לזה תסכימו???
שטיפת מח לילדינו ולחיילנו בעתיד*!
פשוט ביזיון!!!

רן כרמי בוזגלו אומר לנו לא יקום ולא יהיה אני לא אתן לארוע הזה להתקיים אני מכיר כל פינה בחולון אני נולדתי בחולון ואני חולוני גאה לא אתן לארוע להתקיים אמור להתקיים ארוע של מחבלים אני מייצג משפחות שכולות ואנחנו מזועזעים מהמחשבה לקיים את הארוע אני לא רואה בעיניים ואני מכין צבא שלם אני אביא הרבה אנשים אני מציע לר לקיים את הארוע שוחחתי עם הנהלת בית הספר ואני ממתין להחלטה שלהם אני מוכן לפקוח את עינייה של מנהלת בית הספר את מי היא מכניסה היא מכניסה רוצחים שרצחו גם את בני חולון

גורמים איתם שוחחנו במשרד החינוך טענו שכל עוד מדובר בארוע חד פעמי אין הם נוהגים להתערב בהחלטות בית הספר.


מעיריית חולון נמסר: פורום משפחות שכולות הוא מפגש המאפשר שיח מזוויות שונות של השכול. אין אמירה פוליטית אלא אמירה אנושית במפגש זה.

אנו מצרים על העובדה שיש אנשים שמדביקים לשיח כל כך חשוב ואנושי זה היבטים פוליטים.

בתי הספר שבוחרים להזמין את הפורום לתוכם עושים גם הכנה מקצועית לתלמידים לקראת המפגש.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem