כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קבוצת הליכה נורדית במסלול גולדה לאזרחים ותיקים

פעילות זו כמו גם שעורי הפילטיס היא ללא תשלום

החל מהשבוע הבא תחל לפעול בחולון קבוצת הליכה נורדית לאזרחים ותיקים, ביוזמת ועדת הבריאות של תוכנית האב לאזרחים ותיקים בחולון. הקבוצה תצעד במסלול גולדה וההשתתפות בה ללא עלות!

הליכה נורדית היא פעילות ספורטיבית קבוצתית חווייתית, שמשלבת הליכה באמצעות מקלות צעידה ייעודיים, תרגילי חיזוק כושר ומתיחות. הקבוצה תפעל בהנחיית מדריכה מוסמכת וניתן להצטרף אליה גם בהליכה רגילה.

הקבוצה תחל פעילותה ביום שני, 26.4.21, ותיפגש פעמיים בשבוע, בימי שני בשעה 18:00 ובימי רביעי בשעה 08:00. נקודת המפגש היא ברחבת המדיטק (שד' גולדה מאיר פינת רח' פנחס אילון). יש להצטייד במקלות הליכה נורדית, בנעלי ספורט, בביגוד מתאים להליכה ובבקבוק מים.

אין צורך להירשם מראש.

התוכנית  במימון המשרד לשוויון חברתי, במסגרת מיזם "נעים בשלישי" לעידוד פעילויות ספורט באוויר הפתוח לאזרחים ותיקים. 


פעילות ספורטיבית זו מצטרפת  ליוזמת שיעורי הפילטיס של עיריית חולון, שחודשו לפני כחודשיים לתושבי חולון בני  60 ומעלה, המתקיימים בחמש קבוצות באוויר הפתוח ברחבי העיר. גם פעילות זו היא במסגרת תוכנית האב לאזרחים ותיקים בשיתוף מפעל הפיסומתקיימת ללא תשלום.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem