כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קיץ על החוף בסטלה ביץ בבת ים

טור הקולינאריה מאת רואי פרסול

קיץ על החוף

אני אוהב את החוף של בת ים. הוא מזכיר לי את הילדות. כשהכל היה יותר פשוט, פחות מפונפן ופחות מוקפד. נכון, התקדמנו הרבה מבחינה קולינרית וברמת השירות בעשור האחרון, ואין ספק שלהיכנס כאן למסעדות וברים זו חוויה אחרת, שלא היתה כאן לפני 20 שנה. אבל יש גם קסם בפשטות. לא כל דבר חייב להיות פיין, לא הכל חייב להימדד בסטנדרטים של מסעדת שף. לפעמים כיף סתם לצאת מהבית בכפכפים, לשוטט מול הים ולהיכנס למסעדה כדי לשתות בירה ולנשנש ברבוניות מול הים, וזה בסדר שיכנס חול לרגליים, וזה בסדר שהמוזיקה קצת חזקה מדי למסעדה, וזה בסדר שמישהו מעשן לא רחוק ממך, אפילו שאני לא מעשן. הקסם הזה של הפשטות, השכונה.

זה מה שהרגשתי שישבתי בסטלה ביץ', מסעדת דגים ובשרים על חוף בת ים. בסטלה ביץ' מציעים את הנוף הכי יפה שאפשר, ומזמינים אתכם לתפוס מקום טוב תחת כיפת השמיים, אל מול נופי הים הקסומים, והאוויר שאין לו סוף. נושקת לגלים המתנפצים, סטלה ביץ' דג על הים מאפשרת לכם ליהנות מארוחה טובה שעטופה בכל הטוב שיש לים להציע.

המתכון של סטלה ביץ' לקבלת פנים לבבית מורכב מבריזה שטופחת קלות על הפנים, חול ים זהוב שמלטף את הרגליים ורחש הגלים שעושה נעים עמוק בפנים.

והאוכל, כאמור פשוט. אבל כמה טעים. צ'יפס טרי שמתפצח בפה, פלאפל רותח, כרובית מטוגנת בציפוי טמפורה, חומוס וטחינה טריים (וכמה זה חשוב), אצבעות חלומי מטוגנות, פיתות חמות, ואת כל זה שטפתי עם חצי ליטר בירת וויינשטפן מהחבית.


לאחר שהרעב הראשוני נרגע, הזמנו ברבוניות מטוגנות שנהננו לפרק, וגם שלושה שיפודים: קבב, כבד עוף ופרגיות. הכל טעים, מושלם לארוחה על הים. אפשר להתלכלך קצת, אפשר לשלוף את הפרגית מהשיפוד עם השיניים, כמו הברברים שאנחנו. הים סולח.

התפריט בסטלה ביץ' גדול ועשיר. יש ארוחות בוקר, פסטות, פיצות, בשרים מיוחדים וכמובן את מנות הדגים הטריים של סטלה.

אז נכון, הקיץ תכף מתפוגג, ולשבת על הים בחורף יכול להיות פחות אידיאלי, אבל לסטלה יש גם מתחם מקורה וסגור, לטובת ימים גשומים וחורפיים.

ומעבר לאוכל, בסטלה אין רגע דל ויש במקום הופעות קבועות ומגוונות ומסיבת חוף שמחה בשישי, ואם אתם חובבי ים, תוכלו אפילו לקיים אירוע פרטי או משפחתי במקום.

שעות פעילות: א-ש 8.00- 2.00 בלילה. בן גוריון

קרדיט צילום: יוני עזרא

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem