כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קמפיין להטסת גופתה של טטיאנה ז"ל לאוקריאנה.

קמפיין להטסת גופתה של טטיאנה ז"ל לאוקריאנה.

קמפיין להטסת גופתה של טטיאנה ז"ל לאוקריאנה.

מחזיקת תיק קידום מעמד האישה בעיריית בת ים קטי פיאסצקי כותבת בדף הפייסבוק שלה:

לפני שבוע נרצחה אשה לא רחוק מהבית שלי. האגרוף שחטפתי בבטן עם הפוש הראשון עדיין מכאיב לי. לא עוזבת אותי המחשבה על הבדידות של מישהי שגרה מרחק של כמה דקות הליכה ממני.
כבר שבוע שאני בסיפור הזה- מפגינה, נפגשת, יוזמת ובעיקר כועסת. אני לא סגורה על מה בדיוק אבל אני כועסת. גם על עצמי.
אני יודעת שלא יכולתי לעשות שום דבר שיציל אותה, גם המכרים שלה מספרים שזה היה חסר סיכוי, ועדיין אני מחפשת את הדרך לתקן במקום שבו נכשלה הממשלה. במקום שבו נכשלנו כחברה.
יחד עם רבים אנו זועקות את המצוקה הזאת של נשים שפשוט חוטפות כל יום, שחיות בגיהנום דווקא בבית שלהן, במקום שאמור להיות המקום הבטוח שלהן.
לפעמים זה מרגיש שלאף אחד לא איכפת, שאנחנו צועקים ואף אחד לא שומע.

משפחתה של טטיאנה, זאת שנשארה מאחור, מבקשת לקבור אותה קרוב אליהם באוקראינה. אין להם את הסכום הדרוש. בבקשה תעזרו לטטיאנה לחזור לאמא שלה. כל סכום יקרב את האיחוד ביניהן ויכול לתת סוף טוב למוות המיותר והמזעזע הזה.

בשבוע האחרון למדתי להכיר את טטיאנה כמה שהיה אפשר דרך מעט החברים והמכרים שהיו לה, היא הייתה כל כך לבד בחייה ולא מגיע לה להיות לבד גם במותה.


כל המעוניין לתרום כסף עלין ללחוץ על הלינק הבא:טטיאנה חייקין לא לבד

בדף הקמפיין נכתב :

אנחנו צריכים את העזרה שלכם ושלכן להטיס את גופתה של טטיאנה חייקין ז"ל כדי שתוכל להקבר קרוב לבני משפחתה באוקראינה. 

טטיאנה חייקין ז"ל עלתה לארץ מאוקראינה. במשך שנים היא חיה בעיר בת ים עם בן זוג אלים, שאחרי מסכת ארוכה של התעללות רצח אותה באכזריות. בן זוגה הרוצח  אפשר לה ליצור חברויות ומערכות יחסים מועטות מאד ותמיד בהשגחתו. המעטים שהיו עמה בקשר מספרים כי בקושי ראו אותה בלעדיו. תמיד אתו.

לטטיאנה לא היה כמעט קשר עם העולם שמחוץ לדירה שבה גרה עם בן זוגה המתעלל , הוא לא אישר לה אינטרנט בטלפון הנייד. הוא שלט בכל צעד ובכל מחשבה שלה, שלט והתעלל במשך שנים עד לסופה הטרגי.

גופתה של טטיאנה עדיין לא שוחררה לקבורה. אין דורש אז מחכים. לפני מספר ימים חברתה סופי הצליחה לאתר את בני משפחתה באוקראינה, והם מבקשים להטיסה לקבורה בארץ הולדתה. שיהיה מישהו שיעלה לקברה. מישהו שילווה אותה בדרכה האחרונה.

המשפחה נטולת אמצעים ולא מסוגלת לממן את הטסתה, בטח לא בימי קורונה שבהם מחירי הטיסות מאד גבוהים.

שמי קטי, אני תושבת העיר בת ים, אני גרה לא רחוק ממקום הרצחה של טטיאנה. וכמו באירועי רצח נשים רבים הרצח הזה הכה בי בבטן. לא הכרתי את טטיאנה, אבל משהו במקרה הזה הוא שונה- אם יש משהו שחודר לנשמה כמו סכין היא המחשבה על הבדידות שלה.

היא הייתה לבד בחייה. בואו לא נשאיר אותה לבד גם במותה.

בבקשה עזרו לנו להעניק לטטיאנה ולבני משפחתה את הדרך להיות יחד בסיום הסיפור הנורא הזה.

*כל סכום שיגוייס מעבר למה שנחוץ כדי לממן את הטסתה יועבר למקלט לנשים מוכות שנמצאות בבידוד בעקבות מגיפת הקורונה.

קרדיט תמונה:מתוך דף הפייסבוק

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem