כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קרן מעגלים תסייע למפוטרי קורונה

הסיוע למפוטרי קורונה באזור ראשל"צ, חולון ורחובות מגיע מקרן מעגלים

קרן מעגלים תסייע למפוטרי קורונה באזור ראשל"צ, חולון ורחובות לחזור למעגל העבודה

הזכאים יקבלו קורס הסבה או שדרוג מקצועי במימון המדינה

מפוטרי קורונה, שאיבדו את משרתם בתקופה האחרונה, יהיו זכאים לקורס במימון המדינה, באמצעות "קרן מעגלים", שמטרתה להכשיר עובדי מקצועות שוחקים לשדרוג או הסבה תעסוקתית.

הקורסים ימומנו על ידי המדינה, באמצעות "קרן מעגלים", ללא כל השתתפות מצד העובד או המעסיק וזאת בתנאי שהעובדים עומדים בקריטריונים של הקרן: עובדים מעל גיל 50 ועד שנתיים לפני גיל פרישה לפי חוק; עובדים המועסקים לפחות 7 שנים ב ”מקצוע שוחק”; עובדים המועסקים ב"מקצוע שוחק" עם ותק של 20 שנה, יוכשרו ללא קשר לגילם; מפוטרים שהועסקו ב"מפעלים או בארגונים במצוקה" יהיו זכאים להכשרות בגיל 45 ו – 7 שנות ותק ב"מקצוע שוחק". מפוטרי קורונה יהיו זכאים להגיש את בקשתם עד מלאת 6 חודשים ממועד פיטוריהם.

הקורסים מתקיימים במכללות הפרוסות ברחבי הארץ, ובמגוון רחב של תחומים מקצועיים. הקורסים ברחובות, ראשון לציון וחולון יתקיימו החל מחודש יוני במקצועות הבאים: מזכירות רפואית, חשמלאי מוסמך מקוצר, הנה"ח 1+2 וחשבי שכר, עוזר בטיחות, סייעות לרופא שיניים, מבצע גרפי לתוכנות גרפיות מתקדמות ועוד….למידע מלא אודות זכאות וקורסים: https://www.magalim.org.il/.


יפה ויגודסקי, יו"ר קרן מעגלים: "תקופת הקורונה הובילה לשיא של אבטלה. מציאת עבודה חדשה קשה לכל מפוטר, קל וחומר בגילאים מבוגרים. מגוון הקורסים של הקרן יאפשרו להם לרכוש ידע שיסייע להם למצוא עבודה ויעניק להם אופק תעסוקתי עד לגיל הפרישה ומעבר".

אודות קרן מעגלים

"קרן מעגלים" הוקמה בשנת 2012. קרן מעגלים היא קרן במימון המדינה, שהוקמה לטובת עובדים שעוסקים במקצועות שוחקים, ומעוניינים לעבור מסלול הכשרה, שדרוג, או הסבה במימון מלא של הקרן. הקרן שמה לעצמה למטרה לטפל בבעיות השחיקה בעבודה, ולהוביל מהפיכה חברתית-כלכלית בשוק התעסוקה בישראל. הזכאים לקורס במימון הקרן הם גברים ונשים

בגילאי 50 עד שנתיים לפני גיל פרישת חובה, וזאת בתנאי שהם מועסקים לפחות 7 שנים ב”מקצוע שוחק”, או גברים ונשים מתחת לגיל 50 אשר צברו 20 שנות וותק במקצוע שוחק – על פי הקריטריונים שנקבעו על ידי המדינה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem