כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רופאה חדשה במרפאת מאוחדת 'קוגל' בחולון

ד"ר נזירה צלקוביץ, שסיימה חמש שנות התמחות ברפואה פנימית בוולפסון

רופאה חדשה במרפאת מאוחדת 'קוגל' בחולון: ד"ר נזירה צלקוביץ, שסיימה חמש שנות התמחות ברפואה פנימית בוולפסון. לדבריה, "זהו אתגר משמעותי לתת את שירותי הרפואה האיכותיים והטובים ביותר למטופלי מאוחדת"

מאוחדת מרחיבה את נבחרת הרופאים בחולון – וצירפה לשורותיה את ד"ר נזירה צלקוביץ, רופאת משפחה עם ניסיון רב ברפואה פנימית. בחמש השנים האחרונות עבדה במחלקה פנימית ה ובמחלקת קורונה בבית החולים וולפסון, שם סיימה את התמחותה.

ד"ר צלקוביץ ידועה בתחומה וביכולותיה. בנוסף, הינה דוברת שלוש שפות: עברית, אנגלית ורוסית. לדבריה, "עוד כשהייתי בהתמחות, שיתפתי את האחות שעבדה לצידי בבית החולים על הרצון לעבוד בקהילה ולהיות קרובה יותר למטופלים. עם הזמן, היא החלה לעבוד במאוחדת וכששמעה שמאוחדת מרחיבה את שירותי הרפואה בחולון, היא המליצה לי להצטרף למשפחת מאוחדת. עבורי זהו אתגר משמעותי לתת את שירותי הרפואה האיכותיים והטובים ביותר למטופלי מאוחדת ואני מקווה לעמוד בכך לשביעות רצון כל הצדדים".

שעות פעילות מרפאת קוגל בחולון: ימי א, ב, ד, ה 08:00-12:0 ו-16:00-19:00, ימי ג, ו 08:00-12:00. זימון תור באתר מאוחדת, באפליקציה או בטל' 03-5021414.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem