כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רפואת העתיד כבר כאן – בית חולים בבית

*שמים סוף לתופעת "הזקנה במסדרון"

רפואת העתיד כבר כאן – בית חולים בבית
*שמים סוף לתופעת "הזקנה במסדרון": שיתוף פעולה בין מכבי שירותי בריאות והמרכז הרפואי שיבא יאפשר אשפוז בבית * מומחי מכבי ושיבא יעניקו שירותים רפואיים ואיכותיים בבית המטופל, כולל ביקור צוות רפואי, הדמיות ובדיקות מעבדה

מכבי שירותי בריאות תחל לשתף פעולה עם המרכז הרפואי שיבא במסגרת בית החולים המתקדם שהקימה, במטרה להביא לסופה של תופעת "הזקנה במסדרון". מעתה יוכלו חברי מכבי לקבל שירות מקצועי ומיטבי על ידי המומחים של שיבא ומכבי בביתם במהלך שישפר את איכות חייהם לאורך האשפוז, יפחית את הסיכון לזיהומים, יקצר את תהליך ההחלמה, וכמובן – יעניק מעטפת שירותי רפואה איכותית, נגישה ומותאמת אישית.
במסגרת שיתוף הפעולה, יוכל חבר מכבי הזקוק לאשפוז, אך אין הכרח להישארותו בבית החולים, להמשיך את הטיפול בביתו תוך קבלת כלל הטיפולים הנדרשים, כולל ליווי של רופאים ואחיות וזמינות 24/7. הפרויקט יכלול טיפול באנשים הסובלים ממחלות זיהומיות שונות, מחלות כרוניות שהחמירו, אי ספיקת לב ועוד.
המהלך החשוב, שיצא בימים אלה לדרך, מתקיים מתוך הבנה שלסביבה הטבעית של המטופל חשיבות מכרעת בהחלמתו ובצמצום הסיכונים הבריאותיים הנלווים לאשפוז.
ההסכם בין הצדדים נחתם בטקס חגיגי במעמד רן סער מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ומכובדים נוספים.
ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי: "הסביבה הביתית, הנוחה והמוכרת היא סביבה אופטימלית להחלמה ולשיקום. על כן הקמנו במכבי את בית החולים המתקדם, הנמצא בבית המטופל, בו מחלימים המטופלים בחיק המשפחה ובאופן בטוח ומותאם לצרכיהם. שיתוף הפעולה עם שיבא הוא אבן דרך משמעותית מאחר ומדובר בבית חולים אשר מנגיש את השירות לאוכלוסייה גדולה במרכז הארץ. שילוב הכוחות בין שני הענקים- מכבי ושיבא, מאפשר לנו לתת לחברינו שירות מצוין וטיפול איכותי ומותאם אישית".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem