כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שבעה מקרי מוות בשבוע זה יותר מידי עבור העיר חולון

שבעה מקרי מוות בשבוע
תעוד מבצעי מדא

שבוע קשה עבר על חולון השבוע,שבוע שבו מספר אנשים מצאו את מותם שחלקם בנסיבות מסתוריות וחלקם בנסיבות הרגילות.

אתמול הובאה נעמה ברזילאי למנוחות בבית הקברות בנתניה.המורה האהובה על תלמידי גורדון סיימה את חייה לא בדרך שתושבי חולון ובית ספר גורדון קיוו .

לפני כעשרה ימים פרסמנו כאן לראשונה על פטירתה של נעמה ז"ל ואתמול נערכה הלוויתה תחת מגבלות הקורונה.

ביום שבת לפני כשישה ימים פרסמנו כאן לראשונה על אדם שהתמוטט בכיכר סטרומה ,מדובר בגבר כבן 60 שזהותו עד עכשיו אלמונית ולפי מה שלנו ידוע הוא שהוא הלך סמוך לכיכר והתמוטט,שכוחות ההצלה הגיעו הם ניסן לבצע בו פעולות החייאה שלא צלחו ומותו נקבע במקום.

לפני ארבעה ימים התבשרנו שהנער רותם נורי שפר ז"ל שנפל לבור בחצר ביתו נפטר.כך כתבה עליו חברת המשפחה "רותם האהוב, בביקור האחרון שלכם לפני הקורונה שאלת אותי בפשטות: למה את מצלמת כל הזמן? השבתי לך בפשטות: כשתהיה בגיל 50, תיהנה להסתכל על התמונות ולהיזכר בחוויות. לא תיארתי לעצמי שלא תגיע לגיל 50, לא תיארתי לעצמי שכעבור פחות מ-100 יום, אני אהיה זו שמסתכלת על התמונות בכאב ובבכי על לכתך בגיל 15!
היית ילד ומבוגר כאחד! מצד אחד ביקשת להכין יחד פיצות במבחר תוספות (כשיהלי ואסף עסוקים בטיק-טוק), ומצד שני בכל שיחה איתך בכל נושא, הרגשתי שאני צריכה לסכם ולתעד את החוכמות שלך, ממש כמו בישיבה חשובה. מצד אחד אכלת את עוגת השוקולד כמו ילד בגן, ומצד שני כששאלתי אתכם אילו רכיבים יש בה – ידעת לנחש את כל השש!
העשרת בידע רחב, הדגמת באופן יצירתי ותיבלת הכל בהומור האופייני לך. היית פשוט אדם שכיף לבלות בחברתו.
רותם, אי אפשר לתפוס את גודל האסון הנורא – ליפול לבור, להיחנק ולטבוע. הדבר האופטימי היחיד הוא השיר האחרון שכתבת בבוקר יום חמישי האחרון והתמונות שרק אנחנו נזכה לראות ולהיזכר בחוויות הטובות.
אתה הפרח שימשיך ללבלב אצל כולנו בלב."


לפני שלושה ימים הבאנו את סיפורו של תושב חולון שנהרג בנסיבות טרגיות באתר בנייה בנצי אייזנמן פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בפועל שנפל מקומה 8 תוך כדי עבודתו באתר בניה. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

לפני יומיים פרסמנו על אשה שזהותה לא ידועה שנמצאה אתמול ללא הכרה על ספה בחצר ביתה ברחוב אילת ,ממד"א מסרו לנו שהאישה תושבת חולון בת 44 שנפטרה היא בעלת רקע רפואי וסבלה ממכת חום

עוד באותו היום דיווחו לנו מזק"א על גבר אלמוני שגופתו נמצאה ברחוב ההגנה בחולון כאשר נודע שנסביבות המקרה נבדקות.

אתמול שוב דווח על ידי זק"א על מציאת גופת אישה בת 61 שהתגלתה בלילה במצב ריקבון בתוך צריף ברחוב האורגים באיזור התעשייה בחולון

שבעה מקרי מוות בשבוע זה יותר מידי עבור העיר חולון מי יתן ונדע בשורות טובות יותר .

כל היודע פרטים על זהותם של הנפטרים האלמוניים שפרסמנו מוזמן לכתוב לנו

התמונה לאילוסטרציה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem