כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שחקנים צעירים מגלמים דמויות מההיסטוריה של ראשון לציון

ביוזמת מוזיאון ראשון לציון, תלמידים מהכיתות הבוגרות בבתי הספר היסודיים שלמון וחביב, צללו להיסטוריה של המושבה ראשון לציון, הם למדו וחקרו את דרך החיים בה חיו חלוצי המושבה ונכנסו לנעלי התושבים * עכשיו כשהם מחופשים לפקידים, סוחרים ועובדי אדמה, הם יופיעו בפני תלמידי השכבות הצעירות

יוזמה חינוכית מעשירה. בימים אלו הסתיים בהצלחה השלב הראשון ביוזמה החינוכית "בוקר טוב לך מושבה"  המשותפת למוזאון ראשון לציון ולבתי הספר שלמון וחביב. ביוזמה זו לוקחים חלק תלמידים מבתי הספר היסודיים שיגלמו דמויות מהעבר של המושבה ראשון לציון ויופיעו בפני תלמידי השכבות הצעירות, כיתות א' ו-ב' המבקרים במוזיאון.

התלמידים נבחרו בקפידה ועברו אודישנים בבית הספר והשתלמות במוזאון. כדי ליצור את הקשר האישי של התלמידים לתקופה, הם למדו וחקרו את דרך החיים המאתגרת בה חיו חלוצי המושבה ונכנסו לנעלי התושבים. ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך על היוזמה ואמר: "מרגש לראות את הדור הצעיר מתחבר לעולמם של המייסדים שלנו מלפני 100 שנה ומעלה ומרגש לא פחות- לראות אותם מעבירים הלאה לתלמידים הצעירים, ישר כוח". בחודשים הקרובים, יפתיעו התלמידים השחקנים את חבריהם הצעירים וימחישו להם את חיי היום יום בשנותיה הראשונות של המושבה באמצעות משחק של דמויות מהעבר. המפגש של התלמידים הצעירים עם תלמידים בוגרים מהם ייצור למידה תוך כדי משחק וחוויה.

מחזיקת תיק מוזיאונים, חברת המועצה ד"ר ענת לייבוביץ', אמרה: "אני רוצה להודות למנהלות בתי הספר ולצוות המוזאון על שיתוף פעולה שהוביל ליוזמה הנהדרת הזו.  אין לי ספק שהתלמידים אשר נחשפים  בדרך חווייתית אל חייהם של המתיישבים הראשונים ייתרמו מהחיבור בין העבר להווה וייהנו מהביקור במוזאון. אני מזמינה את בתי הספר האחרים ליצור קשר עם המוזאון ולקדם יוזמות משותפות נוספות".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem