כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שימו לב ללב

יוסי התמוטט בהלך אימון כושר

שבוע שעבר ניצלו חייו של גבר בשנות ה- 60 לחייו, חולה לב, אשר התמוטט במהלך אימון כושר.

יוסי, בן 68 תושב חולון, התמוטט במהלך אימון כושר,
יוסי עבר החייאה על ידי גבר שעבר קורס החייאה, הוא חובר לדפיברילטור וקיבל מכת חשמל והובהל לחדר הלם שלנו במלר"ד – שם טופל על ידי ד"ר גל פחיס סגן מנהל המלר"ד בשמיר וצוות האחיות והרופאים במקום.
הצוות הרפואי ביצע ביוסי פעולות החייאה ותמיכה על מנת לייצב את מצבו ולאחר מכן הועבר להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ לב בראשותו של ד"ר ערן קלמנוביץ, שם עבר צנתור ונמצא במגמת התאוששות ומחכה להשתלת דפיברילטור.

מבית החולים שמיר נמסר בנוסף "עם קבלת החולה לחדר הלם המשכנו ביצוע פעולות מצילות חיים עד להתייצבותו. ביצענו אבחון בעזרת מכשיר US מתקדם וזיהינו ירידה משמעותית בהתכווצות הלב ומשם הדרך להמשך טיפול נמרץ לב היה קצרה. זאת הודות להכשרת הצוותים הרפואיים ב pocus – למידת מיומנויות בשימוש באולטרסאונד ליד מיטת החולה, על מנת להגיע לאבחון מהיר ונכון ככל הניתן" ציין ד"ר גל פחיס, סגן מנהל המלר"ד בשמיר אסף הרופא.

"המטופלים העוברים דום לב מחוץ לבית החולים תלויים בתמיכת הקהילה. אנו עדים לחשיבות של התחלת החייאה מוקדמת על ידי עוברי אורח, אשר מסוגלים להעניק החייאת לב- ריאה ולתת דפיברילציה על ידי מכשיר חצי אוטומטי עד להגעתם של צוותי עזרה ראשונה והעברתם של המטופלים לטיפול מתקדם ביחידה לטיפול נמרץ לב. בזכות הפעולה המהירה של עוברי אורח והטיפול של הצוות הרפואי והסיעודי במחלקה לטיפול נמרץ לב, המטופל הדגים סימני התאוששות מהירים וחזר להכרה מלאה כבר מספר שעות לאחר האירוע הראשוני" מדגיש ד"ר ערן קלמנוביץ מנהל טיפול נמרץ לב בשמיר אסף הרופא.

יוסי מתאושש בימים אלו במרכז הרפואי שמיר ומבקש להודות: "לצוות המקצועי שגילה קור רוח ומקצועיות והציל את חיי. וכן לצוות הרפואי בטיפול נמרץ לב על הטיפול המסור – בזכותם ניצלו חיי".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem